"Neredeydin?" Kafasını yere eğip önünde duran siyah ayakkabılara baktı.Çok temizlerdi. "Meteye gittin dimi?Babasına gideceğini öğrendin ve ona gittin!" Boğazını sıkan parmaklar nefesini kesmek için uğraşıyordu.Efenin Meteden sakladığı çok şey vardı. "Baba özür dilerim."
"Seni tımarhaneye göndermemi ister misin oğlum?İbneliyin bir ilacı vardır dimi?!" Asıl sorun buydu.Bazı aşklar kabul edilemezdi. "Baba..." Efenin bayılacağını anladığında elini çekmişti.Yere yığlan beden öksürüklere boğulmuştu.Kapalı kapının ardında kimsenin tahmin etmediği olaylar dönüyordu.
"Seni gebertirim!Duydun mu lan?!Bana bak yüzüme!" Saçlarını çekip yüzüne bakmasını sağlamıştı. "Meteden uzak duracaksın!Beni evlat katili yapma!" Kafasıyla babasını onaylayıp ayağa kalktı.Meteden yalnız bedenini uzak tutabilirdi,kalbini değil.
Çapkın:
Yarın ev boş.
Ateş:
Beni eve mi atıyorsun?
Çapkın:
Gelmeyeceksen söyle başka birini atayım,ne dersin?
Ateş:
Sabrımı zorlama derim.Sana hediyem olacak.
Çapkın:
Ateş,biz sevgili değiliz biliyorsun dimi?
Ateş:
Arkadaşlar birbirine hediye almıyor mu?
Çapkın:
Unutmuşum ya biz yatak arkadaşıydık dimi?
Ateş:
Hatırlatırım sorun değil.
"Gerizekalı." Telefonu kapatıp yatağına uzandı.Sırıtarak tavanı izliyordu.Ateşle konuşmak,tartışmak hoşuna gitmeye başlamıştı. "Daha şimdiden eğleniyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023