62;Bülbül dilini yutmuş

989 42 9
                                    

"Yarın kafede buluşalım!Kız arkadaşımla tanışın!" Kerem,Oğuz ve Mete grup araması yapmıştı. "İyi,yarın hesaplar benden." Oğuz bulaşıkları yıkıyordu. "MeteHan diye boşuna demiyoruz ya!" MeteHan Alazın Meteye taktığı isimdi.Kerem hatırladığında pot kırdığını anlamıştı.Affedemiyordu Alazı.

"Kapı çalıyor ben kaçar!" Oğuz aramayı sonlandırıp ıslak ellerini sildi.Birazdan uyuyacaktı,kimin geldiğini merak ediyordu.Kapıyı açtığında hiç beklemediği kişiyle karşılaşmıştı.Özlediği kehribar gözler gözlerine bakıyordu.İlk aklına gelen Mahirin yine onu kaçırmak için gelmiş olduğuydu. "Neden..."

"Misafir kabul ediyor musun?" Hayır demek için ağzını açmıştı.Ancak Mahir içeri geçip kanepeye oturdu.Mutsuz olduğu gözlerinden belliydi. "Daha cevabımı duymadın." Kafasıyla Oğuzu onayladı.Eve gitmemiş direkt buraya gelmişti.Kalbine sormuştu gideceği yeri. "On dakika.On dakika oturup gideceğim."

"Alaz için geldiysen eğer nerede olduğunu söylemeyeceğim.Beni yine kaçırırsan polise giderim." Sigarasını yakıp Oğuzu izliyordu.Mahiri görünce utangaç birine dönüşüyordu. "Babaannen uyudu mu?" Afallayan gözlerle Mahire bakmıştı.Gerçekten öylece oturmaya mı gelmişti? "E-evet." 

"Zor şartlar altında yaşıyorsun.Alaz iti yüzünden sana patladım.Sana bir teklifim var çocuk.Kabul edersen sana abilik yaparım,bir kardeşimde sen olursun." Kaşları havalanmıştı en son.Abi?Başka biri söylese belki kabul ederdi ama Mahir söyleyince sinirlenmişti. "Lütfen gider misin?Hatta git.Bana acımanı gerektirecek durumum yok.Benim Alazım,Metem,Kerimim var bir abiye neden ihtiyacım olsun?"

Tek tek arkadaşlarının ismini sayarak Mahiri sinirlendirmişti. "Senin zaten bir kardeşin var Mahir.Ona abilik yapmayı dene." Herkes Mahirin abiliğine kafayı takmış durumdaydı.Sorgulanmaktan hiç hoşlanmazdı. "Arkadaşın değilim çocuk.Bana Mahir değil,Mahir abi demen gerekiyor."

"Arkadaşın değilim Mahir.Kafan estiğinde evime gelemezsin." Oğuzdan böyle bir cevap beklemiyordu.Neden buraya geldiğini sordu kendisine.Can dostu Turguta gitmek yerine hiç tanımadığı çocuğun evine gelmişti. "Konuşurken yüzüme bak."

"Gözlerimi oyacağını söylemedin mi?" Sırıtarak ayağa kalktı.Oğuza attığı her adımda çocuk geri adım atıyordu. "Uslu çocuk olmadığını biliyorum Oğuz.Fırsatını bulup seni kaçırdığımı haber edecek kadar kurnazsın." Kaçırdığı gözleri kehribar gözlerle buluştu.Yüreği ağzında atıyordu.Mahir ne zaman dibine girmişti?

"Dilini mi yuttun?Az önce bülbül gibi şakıyordun." Mahirin gözleri onu hipnoz ediyordu.Belkide en iyisi o gözlere hiç bakmamaktı. "İyi geceler çocuk." Mahirin gidişini yutkunarak izlemişti. "Lütfen bir daha gelme..."


OKUMAKTA ZORLUK ÇEKEN VAR MI?VARSA ÇIKSIN KARŞIMA sjssjsjsjjjs

OKUMAKTA ZORLUK ÇEKEN VAR MI?VARSA ÇIKSIN KARŞIMA sjssjsjsjjjs

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin