59;Mutlu yaşayalım!

1K 46 4
                                    

"Çok özür dilerim Oğuz.Tüm bunların hepsi benim yüzümden.Hepinizden özür dilerim." Ateşin özrünü kabul etmeyecek tek kişi vardı. "Özrünü siksinler Ateş!Oğuz kalk benim midem şu ikisini kaldırmıyor!" İşaret parmağı Alazı gösteriyordu. "Kerem." Kaş göz yapıp ortamı yumuşatmaya çalışıyordu,ama maalesef başaramamıştı. "Yürü,yürü!"

"Mete sen neye sırıtıyorsun lan?!Kerem Oğuzu alıp gitti bir daha yüzüme bakar mı bilmiyorum..." Mete Alazla Ateşin birbirine kenetlenen ellerine bakıyordu.Alaz tuttuğu eli hiç bırakmamıştı. "Çifte kumrular,burada evimde kalmaya devam edin."

"Sen nerede kalacaksın o zaman?" Kolundaki saate bakıp çıkmadan Alaza göz kırpmıştı.Metenin kalacak yeri vardı.Şimdi yetişmesi gereken akşam yemeğine gidiyordu.

.....

"Yüzsüz!Birde özür diliyor!Mete seni bulmasaydı...Bitti duydun mu?Alazla tüm ilişkimizi kesiyoruz!" Oğuzun babaannesi duyacak diye sinirlenemiyordu bile. "Saçmalama Kerem.Alaz böyle olacağını nereden bilebilirdi?Ateşi görmedin mi ağlayacak gibiydi."

"Oğuz sen kafanı mı çarptın?!Adam seni evinden kaçırdı lan!Babaannenin gözünün önünde!Buraya koşarak nasıl geldim hatırlamıyorum bile!Sen...Ben korktum tamam mı?Arkadaşımı kaybetmekten korktum.Sikeyim Alazın aşkını,Ateşin özrünü." Keremin dolan gözlerine gülümseyerek bakıyordu.Şanslıydılar arkadaş oldukları için, lakin henüz farkında değillerdi.

.....

"METE!" Annesi oğlunu görünce kollarına atlamıştı.Akşam yemeğine yetişmişti,Sadık bey şaşırarak ona bakıyordu.Ancak Metenin gözleri Efeyi arıyordu. "Efe geç gelecek,sen geç otur onun yerine." Duvardaki saate bakıyordu sürekli.Onunla karşılaşmak için motorun son hızını kullanmıştı.

"Arkadaşıyla beraber." Sadık beyin verdiği açıklamaya bakıp gülümsedi.Efenin tek arkadaşı Ateşti ve Ateş Metenin evindeydi.Peki Efe neredeydi? "Efe geç gelecek madem ben size güzel bir haber vereyim." Özellikle Sadık beye bakıyordu.Az sonra aldığı kararı açıklayınca vereceği tepkiyi merak ediyordu. "Nedir oğlum?"

"Teklifini uzun süre sonra kabul ediyorum anne.Size taşınıyorum,hep beraber mutlu yaşarız!" Beklediği tepkiden daha fazlasını görmüştü adamın yüzünde.Tombul suratı önce şaşırmış sonrada morarmıştı.Mete ilk golünü attı.



BXB 1Cİ OLMUŞUZ!ÇOK MUTLUYUMMMMMMMM. Meteye tepkileri alalımmm

AVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin