24;Sınav yaklaşıyor

1.8K 78 2
                                    

"Metenin durumuna çözüm bulmamız gerekiyor.Sürekli çalışıyor bu çocuk!Sınavlara nasıl hazırlanacak?Zaten onu kovmak için bahane arıyorlar.." Motorcu çocuk hiç uslu durmuyordu. "Oğuz sana ilk kez hak veriyorum.Meteye yardım etmemiz lazım."

"Hiç bana bakmayın.Ben kendim sizden öğrenmek için buradayım." Dörtlü arkadaş grubunun en zekileri Oğuz ve Keremdi.Diğer ikisi üniversiteyi nasıl kazandı hiçbir fikrim yoktu. "Kafeye gidelim?Çok geç olur o zamanda...Of  ne yapalım?!" Oğuz suyunu yudumlayıp arkadaşlarına baktı.Biri kitap okuyor,diğeri internette geziyordu.

"Kerem,o kitapta sorduğum soruların cevabı yok!" Sesinin tonunu ayarlayamadığı için kütüphanedeki diğer kişiler ona bakıyordu. "Ş-şey kusura bakmayın..." 

Ateş:

Çapkın:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çapkın:

Siktir,bu ne lan!

Ateş:

Özlemişsindir belki.Hem kararını çabuk vermene yardımcı olur hm?

Çapkın:

Ateş bir siktir git ya

Ateş:

Kararını ver artık...

Fotoğrafa hayranlıkla bakıyordu.Keşke şimdi o bedene dokuna bilse... "Alaz,iyi misin?Yüzün kıpkırmızı olmuş." Kerem elini yanağına koymuştu. "İ-iyiyim,lavaboya gidip geliyorum!" Koşarak çıkmıştı kütüphaneden. "Deliricem az kaldı."

"Alaz son zamanlar çok sakin değil mi?" Sonunda Keremin dikkatini üzerine çeke bilmişti. "Farkettim.Bir boklar dönüyor ama hadi hayırlısı.Ateş konusu kapanmış gibi gözüküyor." Ateş Alaz için asla kapanmayacak konuydu. "Asıl konu Badenin ses kaydı.Umarım silmiştir,yoksa Alazı Ateşin elinden alamayız."

"Oğuzcum,kız kendisi itiraf etmiş zaten dimi?Adamın siki ona kalkmıyormuş!Alazın suçu ne?Yok!" Bu konuşmalar yapıldığında Badenin duyduğundan habersizdiler. "Birinin sesini kayda almak zaten suç!Of kime ne anlatıyorum ya ben!Gidiyorum,evde çalışacağım!"

.....

Babasının yanına gitmek en iyi karardı.Çalışıyordu,kirayı kendisi ödüyordu.Bu yüzden üniversiteye yeteri kadar zaman ayıramıyordu.Annesinden yardım almayacak kadar öfkeliydi Mete. "Siparişiniz-" 

"Konuşalım,lütfen." Kahveyi masaya bırakıp ürkek bakışlarla ona bakan gözlere baktı. "Çabuk anlat." Efe çantasından not defterini çıkartıp masaya bıraktı. "Sınav için...Yardımcı olacaktır." Mete ona kızmadan gitmek için ayaklanmıştı. "Otur.Kahveni iç öyle git." Yutkunarak Meteye bakmıştı.Eli ayağı birbirine girmişti.Mete onun için çilekli pasta getirmişti. "Teşekkür ederim..."



Bade yapacak yapacağını

AVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin