Yanında uyuyan adamı izliyordu.Ne garipti,hep yatağında kızlar olurdu.Şimdi yatağında kavga ettiği,hatta bazen bir kaşık suda boğmak istediği kişi vardı.Ateşi ilk kez izleme fırsatı buluyordu.Kıyafetlerin sakladığı yapılı bedeni vardı. "Bitmedi mi?"
Ateş gözlerini açıp Alaza gülümsedi. "A-anlamadım?" Kafasını kaldırıp kaçamak bakışlar atan yüze yaklaştı. "Beni izliyordun ya.Bitmedi mi diyorum?" Aralarında mesafe açmak için Ateşi çıplak göğsünden itmişti. "Salak salak konuşma.Hadi kalk hazırlan,sevgilinin yanına git."
Alaz yataktan kalkmak istediğinde belinden kavrayıp izin vermemişti.Az önce ittiği göğsün üzerindeydi şimdi. "Kafede gördüğün kız sevgilim değildi.Randevuya çıkmıştık o kadar." Belini okşayan ellerin altında titriyordu. "Beni ilgilendirmiyor.Bırak!"
"Tek gecelik ilişkimiz olsun istemiyorum." Ateşin itirafını duyunca kaşlarını çatmıştı. "Benden sonra yatağına başka birini almanı istemiyorum.Yatak arkadaşı olalım,ne dersin?" Derin nefes verip belindeki elden kurtuldu."Siktir derim,oldu mu?Artık seninle yattığıma göre bir daha seni isteyeceğimi sanmıyorum."
"Ya ben seni istersem?" Havluyu alıp beline sardı. "O senin sorunun.Ben duştan çıkana kadar defol git." Alaz banyoya girdiğinde kalkıp kıyafetlerini giydi.İçinde bir his yeniden yatakta buluşacaklarını söylüyordu ona. "Yine bana geleceksin ve o zaman seni itmemem için bana yalvaracaksın."
.....
"Abi-" Sırtı duvarla buluştuğunda acıyla inlemişti.Mete yakasını kavramış ve öfkeyle ona bakıyordu. "Başlatma lan abine!Ne işin var burada?!" Efe onun çalıştığı yere gelmişti. "Annem seni eve bekliyor." Mete kahkaha attığında bakışlarını yere dikti. "Annen?O benim annem!Bak Efe,şansını zorluyorsun.Suratını dağıtmamak için zor duruyorum."
Sinirle aldığı nefesler Efenin yüzüne değiyordu. "Eve gelene kadar buraya gelmeye devam ederim.Annen üzülüyor." Efenin çenesini kavrayıp yüzüne bakmasını sağladı. "Eve tek bir şartla gelirim.Ben geldiğimde sen olmayacaksın!" Kafasıyla Meteyi onayladı.Bakışlarını hala onun yüzünde tutmuyor,kaçırıyordu. "Teşekkür ederim abi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023