YAZAR YORUM BEKLERKEN ÖLDÜ DERSİNİZ.
Buzu dudaklarının arasına koyup çıplak göğüse baktı.Heyecandan inip kalkıyordu.Alazın sıcak tenine soğuk buzu değdirmişti.Göğsünde hissettiği soğukluk yüzünü buruşturmasına sebep olmuştu. "A-Ateş..." Çarşafı sıkmış karnında gezinen dudaklara bakıyordu.Soğuk dilini devreye sokmuş ıslak yerleri yalamaya başlamıştı. "Sikeyim!"
Uzun parmakları ıslanmış deliğin etrafını çiziyordu.Orta parmağını sıcak delikten içeri sokmuştu.Alazın kasılan bedenini görünce omzuna öpücük kondurdu. "Ateş bu kadarı yeterli!" Düzenli ilişkileri olmasına rağmen deliği hep dardı. "Değil." İşaret parmağını içeri yollayıp makas hareketini yapmıştı.Canı yandığı için Ateşin sırtına geçirmişti tırnaklarını.
"Beni çizmeye bayılıyorsun." Boğuklaşan sesiyle Alazın kulağına konuştu.Terler içinde kalan bedenin yanağına öpücük kondurup gözlerine baktı. "Beni vampir gibi emen kişi mi söylüyor bunu?" Deliğindeki parmaklar henüz çıkmamıştı.Ateş parmaklarını biraz daha ileri itip Alazın zevk noktasına dokundurmuştu. "Sikeyim içime girmeyeceksin dimi?"
"Bu gecelik böyle." Bulduğu noktayı parmaklamaya devam ediyordu.Alazın kalkmış aletini eline alıp çekmeye başladı.Altındaki bedenin zevk noktasını parmaklıyor,diğer eliyle aletini çekiyordu. "Ah ha!" Ikınır gibi sesler çıkarıp sonunda boşalmıştı. "Ateş sen-" Nefes nefese kalmış bedenin yanına uzandı. "Sen porno falan mı izliyorsun?"
"Evet,neden?" Şimdi anlamıştı,gördüklerini Alazın üzerinde deniyordu.Alaz kahkaha atıp yataktan kalktı.Banyoya gidip duş alacaktı.
Bilinmeyen numara:
Neredesin?
Ateş:
Sana ne?
Bilinmeyen numara:
Hemen şimdi eve geliyorsun yoksa ben gelir alırım seni.
"Ne bok vardıda döndün lan!" Mahiri ikiletmeyecekti,kalkıp kıyafetlerini giydi.Alazın duştan çıkmasını bekliyordu.Henüz abisinin geldiğini söylemeyecekti.Çünkü Mahirin bir kaç aylık geldiğini sanıyordu.Temelli döndüğünü bilseydi eğer Alazdan çoktan ayrılırdı.
"Hemen gidiyor musun?" Ateş ona sıkıca sarılıp ıslak saçlarına öpücük kondurdu. "Özür dilerim,eve gitmem gerekiyor." Alaz üzülmesine rağmen bir şey belli etmemişti.Ateşi yolcu edip tekrar yatağına yatmıştı.Bir süre Ateşsiz uyumaya alışmak zorundaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023