"Senin yüzünden!Korkak!" Alaz öfkeyle Efenin üzerine yürümüştü.Ateş önüne geçmiş,Kerem el kol atmasını engellemişti. "Lan bir dur!Efenin ne suçu var gerizekalı!" Keremi itip Efeye bakarak yüzünü buruşturdu. "Git kına yak Efe!Kimse bir bok bilmesede olur,ama sen ve ben biliyoruz dimi?!Senin yüzünden!"
Oğuz Alazı kantine götürüp sakinleştirmekle uğraşıyordu.Kerem Efeden özür dileyip onların peşinden gitmişti.Şimdi Efe arıyordu Meteyi. "Efe sakin ol." Arkadaşının tüm bedeni titriyordu.Efenin biraz sonra sinir krizi geçireceğini bilmiyordu Ateş...
"Kapalı,kapalı!" Telefonunu yere fırlatmıştı.Titreyen elini göğsünün üzerine koydu. "İnanmadım.Gidicem dedi inanamadım!Mete gitti öyle mi?!Mete beni bırakıp-" Efe yere yığılmadan tutmuştu kolundan. "Efe lütfen sakinleş-"
"Ben Meteyi kaybetmişim!Bırak Ateş,bırak!" Bırakamazdı.Kollarının arasında ağlayan bedeni bırakırsa bir daha kimse toparlayamazdı Efeyi. "Beni bırakıp gitmiş Ateş..." Efenin hıçkırıkları Ateşin boğazına düyüm olmuştu.Uzun zamandır Efenin yaşadığı acıyı yakından izliyordu. "Temelli gitmemiştir,lütfen kötü düşünme."
"Onu tanımıyorsun!Gittiyse bitmiştir!Beni bırakıp gittiyse...gerçekten bitmiştir!" Yıllar önce Meteden vazgeçen Efe şimdi yaşattığı duygunun ne kadar ağır olduğunu öğrenmişti.Metenin her lafını yutmuştu.Çünkü bazen mecbur kalıp yaptıkların daha ağır geliyordu. "Ateş...Ben onu çok sevdim." Ateşin kollarına bayılmadan önce söylediği son sözlerdi.
.....
"Efenin suçu ne?Ne diye çocuğun üzerine yürüyorsun?!Her boka onları karıştırmayın lan!" Elini masaya vurup Keremi susturdu. "Yeter!Mete gitmiş sen bana ne anlatıyorsun?!" Kerem Alazın yakasını kavradığında Oğuz girmişti araya. "Mete hepimizi bırakıp gitti lan!Seni dört çocukla ortada bırakıp gitmiş gibi davranma!"
"Sen ne anlatıyorsun Kerem?!Benim arkadaşım gitmiş diyorum!Sikerim yaptığın edebiyatı lan!" Daha şimdiden birbirilerine düşmüştüler. "Sakin olur musunuz?Mete ölmedi,alt tarafı babasının yanına gitti.Dışarıdan bir kendinize bakın,o zaman Meteye hak vereceksiniz!Bizim düşmana ihtiyacımız yokmuş ben bunu gayet net anladım." Oğuz her ikisine rest çekip gitmişti.Acı gerçekleri onların önüne koyarak hem de.
Oğuz koçum helal
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023