Soğuk suyu açmış ve altına girmişti.Terler içinde kalan bedeni suyla buluşunca nefes almıştı.Alazın onu beş kere aradığını duştan çıkınca görmüştü. "Ne oldu?" Nefes alış verişlerini duyuyordu. "Mete..." Alazın sesinin tirediğini ilk defa duyuyordu. "Ne oldu?İyi misin?"
"Ben aşağıdayım." Hemen üzerini giyinip salondan çıktı.Hafta sonları spor yapmak için geliyordu. "Alaz,ne oldu lan sana?" Ağlamaktan kızarmış gözlere baktı.Alazın gözyaşlarını Mete dışında kimse görmemişti. "Sana diyorum Alaz!Ne bu halin?!"
Metenin boynuna sarılıp gözlerini kapattı.Bu sabah olanların gerçek olmadığına inanmak istiyordu.Kollarının arasında titreyen bedene karşılık vermemişti. "O piç benimle yattı.Ateş.." Ona sarılan bedene sonunda karşılık vermişti. "Evine git." Gözyaşlarını silip Metenin ifadesiz yüzüne baktı. "Teşekkür ederim."
.....
"Ateş bırak kolumu ne yapıyorsun?!" Badeyi sürükleyerek sınıftan çıkarmıştı. "Sen Alaza ne söyledin?!Ne anlattın!" Kolunu çekip kurtardığında kızaran bileğini avuşturdu. "Ya ne anlatıcam ben ona?Boş boş konuşuyor işte."
"Bade!Özelimizi gidip yattığın ite anlatmışsın!Sana kaldırmadığımı nereden biliyor lan o?!" Kızın gözlerinde gördüğü şaşkınlık cevabını vermişti ona. "Ateş ben öylesine-" Ellerini tutmak için uzandığında geri adım atmıştı. "Bitti Bade.Sen yoluna ben yoluma."
Merdivenleri inip sigara içmek için dışarı çıkmıştı.Üniversitenin arkasına gelip sırtını duvara yasladı.Sigarasını yakıp dudaklarının arasına koydu.Gözlerini kapatmıştı.Sabah olanları hatırladığında dişlerini sıktı.Gerçeği söylemeli miydi? "Ne oluyor lan!" Mete kolunu bükmüş ve yüzünü duvarla buluşturmuştu.Üzerindeki baskıdan kurtulmak için çırpınıyordu. "Bırak lan beni!"
"Yediğin boklar yanına kalır mı sandın?!Alaza nasıl dokunursun lan!" Ateşin yere düşürdüğü sigarayı aldı. "Bırak beni Mete!Yemin ederim gebertirim seni!" Sönmek üzere olan kıvılcıma baktı. "Bu ize her baktığında Alaza yaklaşmaman gerektiğini hatırlayacaksın Ateş!" Sigarayı Ateşin avcunda söndürmüştü.Arkadaşının intikamını böyle almıştı.
METE SANA KURBAN OLURUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023