"Anlamıyorum Sadık!Bu çocuk benden habersiz babasının yanına nasıl gider?" Eşine sarılıp göğsünde ağlamasına izin vermişti.Anneler,babalar hep evlatlarının iyiliğini isterdi.Ancak evlatlarının ne istediklerin habersizdiler. "Sevda,canım bak kendin söylüyorsun babasının yanına gitmiş.Endişelenmene gerek yok."
"Meteye ne oldu anlamıyorum.Oğlum benden nefret ediyor.Bu evliliği kabullenmesi o kadar uzun sürüyor ki...En son iletişimi koparacak diye ödüm kopuyor." Sadık bey eşinin saçlarına öpücük kondurup kapalı kapıya,Efenin odasına baktı.O az çok neler olduğunu biliyordu.
.....
"Gerçekten kung fu panda mı izliycez?" Ateş kanepeye oturmuş mısırını yiyordu.Alazın aksine o çoktan filmi izlemeye başlamıştı. "Evet,buz devri mi izlemek istiyorsun?" Ateşin ciddi oluşu yüzünde binlerce garip ifade oluşturmuştu. "Sen nasıl birisin çözemiyorum.Bazen gözlerinde gördüğüm öfke yeri göğü oynatacak gibi.Kalbindeki merhamet öfkeni yenecek güçte.Hiç korkun yokmuşcasına.."
Başında dikilen bedenin bileğini kavrayıp yanına oturtmuştu.Alazı kollarının arasına alıp göğsüne yatırdı. "Belkide korkumu paylaşmak istemiyorumdur." Kafasını kaldırıp Ateşe baktı.Sakladığı korkusu vardı onun. "Neden peki?Bana güvenmediğin için mi?"
"Söylersem sende korkarsın çünkü." Ateşin ne söylediğini anlayamamıştı.Televizyona bakıp filmi izlemeye devam etti.Gözleri filmde,aklı tamamen başka yerdeydi.Ateşin kolları arasında huzurluydu.Ancak Ateşi korkutan şey Alazı huzursuz hissettirmeye başlamıştı.
"Bana telefonunu versene." Cebinden telefonunu çıkartıp Ateşe uzattı.Alazın onu ikiletmemesi Ateşi şaşırtmıştı. "İstanbul burada Alaz." Rehberdeki kişilere değil instagram dmye bakıyordu.Çoğu mesaj istekteydi.
"Yakışıklı olmak suçsa tutuklayın beni memur bey." Kendi söylediğine kahkaha atıp mısırdan aldı. "Bekle.Eslem kim?Ben bu kadını daha önce bir yerde gördüğümü hatırlıyorum.." Kadının profil fotoğrafına bakmıştı. "Revirdeki hemşire işte.Elini yaraladığın gün tanışmıştınız."
Alazın rahatlıkla anlattığı konuyu şaşırarak dinliyordu.Az önce okuduğu mesajlar iki ay önceye aitti. "Sen üniversitedeki hemşireyle mi yattın?!" Ateşi kafasıyla onaylayıp göğsünden kalktı. "Artık konuşmuyoruz bile.Tek gecelik-"
"Alaz tek gecelik diyerek herkesle yatamazsın!Lan kime ne anlatıyorum ben adam çapkın!" Telefonu aldığı gibi Alaza geri vermişti.Yok daha fazlasını kalbi kaldırmazdı Ateşin. "Ben bir ara temizlerim burayı,takma kafana."
Alaz tekrar Ateşin göğsüne yatmıştı.İnip kalkan göğsü hala sinirini atlatamamıştı. "Sen gerçekten seni sevmemi mi istiyorsun?" Mesele sevilmekti.Sevgi ilaçtı,peki sevmeden sevilir miydi? "Evet.İlişki yaşaya bileceğim çoğu kişi var.Kabul et artık yakışıklıyım.Sen farklısın ama,benden nefret ediyordun.Belkide hala ediyorsun bilemem."
"Etmiyorum.Kızdığım konular var doğru.Ama artık nefret etmiyorum." Alaz o gece Ateşin göğsünde uyuyup kalmıştı.Kung fu pandayı çok kez izlediği için artık ezbere biliyordu.Ateş onu kucağına alıp yatağına götürmüştü.Üzerini örtüp Alazın gözüne düşen saçları kaldırdı.Saçlarını bu kadar ipeksi yapan şampuanın ismini öğrenecekti ondan.
"Ergenliğinde bile yakışıklıymışsın..." Çerçevedeki fotoğrafa bakıp gülümsemişti.Alazın odasını inceleme fırsatı bulmuştu.Çerçeveyi kaldırdığında yere düşen fotoğrafı aldı.Gamzeli yanakları gülümsediğinde güneş gibi parlayan kız vardı karşısında.Bakışları yatakta uyayan Alazı buldu. "Bu fotoğrafı Alaz Leyla için çekti...Yıl 2018."
Fotoğrafın arkasındaki yazıyı okuyup onu yerine koymuştu.Yarın Alaz uyandığında ilk iş Leylanın kim olduğunu sormaktı.
Sonunda Alazın yarasını öğrenicez
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023