Depo soğuk olduğu için elleri üşüyordu.Bir köşeye oturmuş kurtulmayı bekliyordu. "Abi,bu çocukta mı ibne?" Turgutun Oğuza bakışlarını görünce hemen önüne geçmişti. "Nikahına mı alacaksın Turgut ne iş?" Yanlış anlamanın verdiği utançlıkla kafasını yere eğdi.
"Ne diyorsun Oğuz,Alaz senin için gelir mi?" Üzerine yürüyen adama bakmamak için bakışlarını yere dikmişti.Alaz onun için gelirdi,ama dua et Mete gelmesin.O zaman olacakları anlatmaya gerek yoktu sanırım. "Eve dönmem lazım.Babaanneme ben bakıyorum,geceyi burada geçiremem."
"Bunu bana değil arkadaşına söyle.Sende mi onun gibisin?" Yere diktiği bakışlarını Mahirin yüzüne çıkardı. "Onun gibi?" Mahir onu kafasıyla onaylayıp devam etti. "İbne yani.Sende mi ibnesin?Yakışıklı çocuksun neden ibneyle arkadaşlık ediyorsun?" Turguta bakış atıp dışarı çıkmasını izledi.Ceketini çıkarıp kenara bıraktı.Beyaz gömleğinin saklayamadığı kol kaslarını Oğuza göstermişti.
"B-ben..." Derin nefes verip susmuştu.Ayağa kalkıp üzerini temizledi. "Gitmek istiyorum.Bu yaptığın suç." Oğuza bir kaç adım atıp onu baştan aşağı süzdü.Kehribar gözleri üzerinde hissedince sırtı duvarla buluşmuştu. "İbnelik bulaşıcı galiba.Senin o sikik arkadaşın kardeşimi bana verecek!Yoksa hepinizi gömerim."
Oğuzun ürkek bakışlarını farkedince aradaki mesafeyi tamamen kapatmıştı.Onu itmek için kalkan elleri yakalayıp duvara bastırdı. "Alaz nerede?!" Mahir bağırınca gözlerini kapattı. "Bilmiyorum bırak!"
"Alaz nerede?!Kardeşimi nereye götürdü?!" Korkuyordu ve Mahir bunu farketmişti. "Bilmiyorum ruh hastası!Bilmiyorum!Bırak beni hemen!" Gözlerini hayran olduğu kehribarlarla buluşturdu.O gözlerden nefret etmek istemiyordu. "Bilmiyorum!Yemin ederim bilmiyorum ya bırak!"
Oğuzu bırakıp önündeki masayı devirmişti.Bedenini ele geçiren öfke hareketlerini kontrol etmesine izin vermiyordu.Sandelyeyi alıp cama fırlatmak üzereydi.Elini kulaklarına götürüp gözlerini kapattı. "Mahir dur!" İsmini Oğuzun dudaklarından duyunca kaşlarını çatmıştı.Sandalyeyi duvara fırlatıp son kez ona baktı.Bu kadar korku herkese yeterdi.
Benim okuyucularım kaos sevmiyor ssjjsjsjssjjsYazarları kaosla besleniyor ahhahaha Diğer bölüm MeteHan hazretleri coming
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023