"Alaz." Telefonu masaya bırakıp Eceye bakmıştı.Kız kulağına konuşmuştu. "Boğazını kapat." Afallayan bakışlarla kızın gülümseyen suratına baktı.Ateşin onun için aldığı atkıyla boğazını kapattı. "Efe,kolye dönmüş."
"Öyle oldu.Dün çok güzel yere gittik." Kerem Metenin instagram hesabına girip yaptığı paylaşımları Efeye göstermişti.Çocuğun havalanan kaşları haberi olmadığının kanıtıydı.
Mete doğdu güneşim (400 kişi beğendi.)
"Paylaştığını bilmiyordum..." Alaz Efenin kızaran yüzüne bakıp kahkaha atmıştı.Ateş Meteyle beraber kafede çalışıyordu.Bu yüzden çiftler masası bu gün eksikti. "Nereye gittiniz?Bizde gidelim mi Kerem?"
"Olur güzelim gideriz." Efe konumu Kereme göndermişti.Alazın gözleri Oğuzun yüzünde turluyordu.Bu gün pek sakindi. "Dün ne yaptınız?Eğlene bildiniz mi?" Kereme sorup durumu öğrenecekti. "Başta iyiydi ancak sonrası pufff.Semih itinin mekanında oturmuşuz.Ziyaretimize geldi.O itin kaç yıldır bizimle alıp veremediği ne?Alazın tayfası diye diye ağzımıza-"
"Aşkım." Ece lafının devamını getirmesin diye onu uyarmıştı. "Kusura bakma hayatım.Herif sinirlerimi bozuyor." Alazın bakışları Oğuzla buluşmuştu.Oğuz Semih için üzülecek biri değildi. "Kanka,sen Mahirin kız istemesine gidecek misin?" Kerem kahkaha atmamak için zor duruyordu.
"Evet kardeşim,canıma susadım gideyim dedim.Sende gelmek ister misin?" Dayanamamış kahkahasını patlatmıştı.Alaz gözlerini devirip kahvesini yudumladı. "Biz yarın evime taşınıyoruz.Meteyle beraber evinde yaşayabilirsin Efe.Doğum günüme annem gelecek ağzınızı sıkı tutun.Kerem özellikle sen.Ececim sevgiline sahip çıkarsın dimi?"
"Hiç merak etme o iş bende."
MeteHan:
Ateşin abisi burada.
"Siktir!" Alaz aceleyle masadan kalkmıştı.Sevgilisine koşmalı ve bir kez daha aşkı için savaşmalıydı.Ne demişler;aşk için ölmeli aşk o zaman aşk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023