"Hafta sonu eğlenmek için bir yere mi gitsek?" Alaza bakarak sormuştu.O kabul ederse Oğuzda gelirdi. "Olur,bir güzel kafa dağıtırız." Kerem hemen instagrama girip kafa dağıtacakları güzel bir mekan arıyordu.Oğuz boş olan kantine bakıp iç çekmişti.Sıkılıyordu.
"Çok sıkılı-" Badeyi görünce lafını tamamlayamamıştı.Kız yüzündeki gülümsemeyi bozmadan Alazın yanına gelmişti. "Uzun zaman oldu.Nasılsın?" Bade kız olmasaydı Kerem ona çoktan dalırdı. "Seni görmeyene kadar enerjim tavandı.Hangi yüzle karşıma geliyorsun çözmüş değilim."
"Alaz çok takıyorsun.Sal bir,hem yüzün gözün iyi durumda Ateş hırpalamamış seni." Kendi söylediğine şaşırmıştı.Ateşin Alazı bir güzel döveceğini düşünüyordu. "Ben seni hırpalamadan kaybol Bade.Herkes duracağı yeri bilir ama ben bilmem.Uyarmadı deme." Kızın yüzündeki gülümseme silinmişti.
"Metenin yanına Tekirdağa kaçıcam en son!İstanbulun olayları bitmiyor!" Oğuz Keremin isyanına gözlerini devirip masadan kalktı. "Ben kaçıyorum konum atarsın." Çantasını alıp gitmişti.Üniversite çıkışında Ateşle karşılaşmıştı.Birini bekliyor gibiydi,kim olduğu Oğuzun umrunda değildi.
"Alaz,Ateş hiç seninle konuştu mu?" Bir anlık Ateşle Kereme yakalandığını düşünmüştü. "Ne konuşacak ki?" Alaza Ateşe bahsettiklerini anlatmak istiyordu.Ancak vereceği tepkiden korkmuştu. "Ateş geldi,bana Leylayı sordu.B-bende anlattım.Sana yardım edeceğini söyledi.Doğru yapmadım biliyorum ama..."
Ateş:
Seni bekliyorum.
Leyla olayını bilip ona sormaması Alaza garip gelmişti.Masadan kalkıp son kez Kereme baktı. "Leyla benim olayım.Bana sormadan lütfen bir daha kimseye anlatma." Alazın kapanmayan yarasıydı Leyla.Unutulduğunu sanıyordular ancak Leyla hep kalbindeki mezarlıktaydı. "Çok bekledin mi?"
"Hayır,hadi gidelim seni çok güzel bir yere götürücem." Alazın çantasını aldı.Onun için taşıyacak olması Alazı güldürmüştü. "Düşünceli sevgili...Kim kaybetti ben buldum ya."
Ateşimde Ateşim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023