Sol yanında uyuyan çıplak bedene korkuyla bakmıştı.Kıyafetlerini yerde görünce ikinci şokunu yaşamıştı.Hafızasını zorlayıp dün akşam olanları hatırlmaya çalışıyordu.Ama nerede...
"Uyan!Uyan lan sana diyorum!Ateş!" Alazın sesini duyunca gözlerini açmıştı.Ağlamamak için zor duruyordu Ateşin karşısında. "Ne var niye bağırıyorsun?" Ateşin rahatlığını görünce belki yanlış anlaşılma olduğunu düşünmüştü. "Burası neresi?N-neden çıplağız?Neden yanımda uyuyorsun lan sen?!"
"Burası benim evim.Çıplağız çünkü dün çok ateşli bir gece geçirdik.Bu yüzden yanında uyuyorum." Yumruk yaptığı elini Ateşin yüzüne geçirmek için kaldırmıştı.Ateş onu havada yakalayıp bükmüştü.Alazın çıplak sırtı Ateşin göğsüne değiyordu. "Bırak beni sikik herif!Bırak lan!Yalan söylüyorsun!"
"Ben yalan söylüyorum evet,peki boynundaki izler?İnleyip bana sürtünen sendin-" Karnına yediği yumruk yüzünden lafını tamamlayamamıştı.Alaz hemen ayağa kalkıp kıyafetlerini giydi. "Badeye kaldırmadın bana mı kaldırdın?Ruh hastası psikopat piç!"
"Ne anlatıyorsun lan sen?Kucağıma oturan sendin!" Havluyu beline sarıp Alazın karşısına geçmişti.Alaza yaklaştığında korkudan titreyen bedenle karşılaşmayı beklemiyordu. "Alaz-" Omzuna dokunmak istemişti lakin Alaz elini ittirmişti. "Bana dokunma!Sakın!Alkollüydüm ben.Bu yaptığın tacize girer!"
"Benim sevgilimle yattığını hatırlatırım.Alkollüydün sende.Bu yaptığın tacize girer!" Ateşi itip kapıya doğru yürüdü. "Bekle." Durmuştu.Çekmeceden cüzdanını alan Ateş karşısına geçip ona para uzatmıştı. "Al şunu.Taksi parası." Ateşin yüzündeki gülümsemeyi biliyordu.Bir gülümseme bu kadar iğrenç nasıl olurdu?
"Bana orospu muamelesi yapma." Alazın dişlerini sıkarak konuşması Ateşi keyiflendirmişti. "Öyle düşünme ya.Herkese yaptığını yapıyorum o kadar.Hani bir kere yattığınla bir daha yatmıyormuşsun ya..."
"Seni siken ne?!Benim hayatım!" Alazın yakasını kavrayıp öfkeli gözlerini ona dikti. "Benim hayatımı mahvetmeden düşünecektin!Kendi bokunda boğul lan!" Koşarak indiği merdivenlerde aktımıştı gözyaşlarını.İçindeki öfke daha çok yakmıştı canını. "Sikeyim kalbim acıyor..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023