"Tüm bunları neden şimdi öğreniyoruz?!" Kerem ve Oğuz kaç gündür olayların dışındaydı. "Onların bir suçu yok.Sınava o kadar takmasaydık şimdi değil,en başından haberimiz olurdu." Oğuzun Keremle aynı düşünmemesi diğerlerini mutlu etmişti. "Umarım bir daha böyle şeylerle uğraşmak zorunda kalmazsın Alaz."
Ummadığın taş baş yarıyordu dimi?Sınıfa geldiklerinde Sibelin bakışlarını üzerinde hissediyordu.Neden tepki veremediğini bir türlü çözememişti.Diğer konudan bahsetmiyorum bile. "Yardıma geleyim mi bu gün?" Bazen Meteye yardım etmek için çalıştığı kafeye gidiyordu. "Olur,ben bırakırım seni."
"Mete sen motoruna kimseyi bindirmezdin?Taş mı yağacak gökten Allah Allah." Alaz kimse değildi ki. "Oğuz dön önüne kırarım kafanı." Üniversitede geçen beş saatin çoğunda gözleri Ateşi aramıştı.Hiç karşılaşmayalım dediğinde bu kadarını beklememişti Alaz.Değil Ateş,Efede kaybolmuştu.Bir kaç kez kantinde Badeyi başka birinin kolları arasında yakalamıştı. "Birini mi arıyorsun?"
"Hayır,gidelim." Motora atlayıp Metenin ceketine tutundu.Metenin motor sevdasının nedenini çözmüştü.Özgür hissettiriyordu.Sanki sırtında kanatların var ve uçuyorsun.Kimse o kanatları söküp atamayacak gibiydi. "Annenle mi tartıştın?Durgun gibisin."
"Tartışacak kadar çok konuşmuyoruz Mete." Ona uzatılan önlüğü alıp üzerine giydi.Burada bir kaç saat çalışmak kafa dağıtmasına iyi geliyordu. "Şu latteleri yedinci masaya götür." Yedinci masada tüm gün aradığı kişi vardı.Ateşi görünce nefesini tuttu.Yalnız değildi,önünde hoş bir kız vardı. "Burayı çok seveceksin hayatım!Gerçekten güzel yer."
"Sen sevdiğsen sıkıntı yok." Kız Ateşin elini tutup lattelerle beraber fotoğraf çekinmişti. "Pardon,fotoğrafımızı çeker misiniz?Şu arkadaki yılbaşı ağacıyla beraber." Eline tutuşturulan telefona bakıp kafasıyla onay verdi.Hemen bir kaç tane fotoğraf çekip telefonu kıza uzatmıştı. "Çok teşekkür ederim.Aşkım bak,çok iyi çıkmışız."
"Bu herifin burada ne işi var?" Metenin onlara doğru gitmesini engellemişti. "Kız arkadaşıyla gelmiş.Uğraşma müşteri işte." Alazın solgun yüzüne bakıp elini alnına koydu. "Ateşin yok,neden modun düşük?" Gözleriminin önünde birbirilerini seviyorlar...Hayır tabii ki,dün boğazını öpen adamı şimdi başka biriyle görmek garipti. "Mete özür dilerim.Ama gerçekten iyi değilim."
"Bana bak.Git evine iyice dinlen.Bu karşımdaki Alaz değil bambaşka biri.Asabımı bozma benim." Metenin gerilen yüzüne bakıp sırıttı.Önlüğünü çıkarıp Metenin yanağına öpücük kondurdu.Hızla önlüğü suratına atıp koşmuştu. "Alaz!Eşek herif yarın geberticem lan seni!" Elinin tersiyle yanağını sildi.Onu öfkeyle izleyen gözlerden habersiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023