50;Sorun Mahir

1.1K 45 3
                                    

Alaz:

İyi misin?Neden sana ulaşamıyorum?

Ateş:

Misafirimiz var.Ararım seni

Misafir dediği abisiydi.Daha bu sabah geleceğinin haberini almış ve akşam yemeğinde masaya oturmuştu.Mahir yirmi yedi yaşındaydı.Mahallenin ağır abisi,bir o kadarda deli dolu,babasının biricik oğluydu.Çoğu zaman Mahirden babası bile çekinirdi.Yapacaklarının asla bir sınırı olmazdı.

"Baban daha önceden söyleseydi en sevdiğin yemekleri yapardım oğlum." Annesini masaya oturtup elini öpmüştü. "Senin yaptığın tüm yemekler benim en sevdiklerim anne." Ateş kahkaha atmamak için dudaklarını birbirine bastırmıştı.Mahir ona hiç gerçekci gelmiyordu.

"Sizi çok özlemişim.Gelmeden bir arkadaşıma uğradım,o yüzden geç kaldım kusura bakmayın." Ateşin bakışları babasını buldu.Hadi,ona kızdığın gibi abisinede kız. "Ne kusuru oğlum.Sağ salim gelmişsin o yeter bana." Az önce söylediğim gibi,Mahir tüm dengeleri değişecekti. "Erkek olmuşsun.Eskiden zayıf üflesem uçacak gibiydin.Spor yaramış."

"Seni biraz daha şaşırtayım mı abi?Artık sigara kullanıyorum.Erkeklikte zirve yapmışımdır dimi?" Ateşin dalga geçtiğini biliyordu.Sofrada annesi olduğu için bir şey diyememişti. "Hadi,hadi afiyet olsun.Soğutmayın yemekleri."

.....

"Oğuz!" Kerem kapıyı çalıyor,yetmemişim ismiyle bağırıyordu.Yerden kalkıp yatakta uyuyan yaşlı kadına baktı.Henüz uyanmadığını görünce rahatlamıştı. "Sus lan!Niye bağırıyorsun?!" Kerem içeri geçtiğinde hatasını anlamıştı.Oğuz babaannesiyle birlikte yaşıyordu. "Kanka özür dilerim,ben öyle heyecan yapıp geldim ama..."

"Gelmen sorun değil Kerem.Köpek mi kovalıyor niye bağırıyorsun?!" Oğuzun yer yatağına oturup dudaklarını büzdü. "Alazın doğum günü yaklaşıyor.Mete yok,bu yüzden ne yapmamız gerekiyor bilemedim." Mete olduğunda kafede kutluyordular. "Belki Alaz için gelir kim bilir.Biz hazırlığımızı yapalım en iyisi." 

"Hediye almak için gün belirleyelim.Gece on ikide basarız evini pasta falan.Ne dersin?" Keremi kafasıyla onaylamıştı.Asıl sorun Alaz için ne alacaklarıydı...

.....

"Seni özledim." Dışarı çıkıp Alazı aramıştı. "Sesin kötü geliyor Ateş.Gerçekten iyi misin?"  Değildi. "İyiyim.Yarın zaten üniversitede buluşucaz,anlatırım sana." Gözleri Mahirin kehribarlarıyla karşılaşmıştı. "Kapatıyorum sevgilim.İyi geceler."

"Babam geceleri eve gelmemenden şikayetçi." Gitmek istediğinde Ateşi kolundan tutup durdurmuştu. "Sana ne?" Ateşin gözlerindeki öfkeyi görebiliyordu. "Dilin baya bir uzamış.Yokluğumu fırsat bilmişsin belli.Varlığım sana bir uyarı olsun kardeşim.Hareketlerine dikkat et,yoksa benim sana dikkat etmem gerekecek."

Eğer Alazı hayatına almamış olsaydı Mahiri asla umursamazdı.Ancak maalesef Ateş bir süre Alazın yanında uyuyamayacaktı.



Mete geliyor yerinizi alın.

AVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin