79;Hazırım bak

766 34 7
                                    

Özel şoförü kapıyı açmış binmesini bekliyordu.Kulaklığını takıp arabaya binmişti.Camdan yağan yağmuru izliyordu. "Semih bey nereye gidiyoruz?" Kolundaki saate baktı. "Eve.Ama hızlı sürme." Eve çabuk gitmek istemiyordu.Kulağında çalan müziğe eşlik etmeye başladı. 

Seni içime çektim bir nefeste

Yüreğim tutuklu, göğsüm kafeste

Yanacağız ikimiz de ateşte

Bir kıvılcım yeter, hazırım bak

"Dur!" Yağmurun altında yürüyen kişiyi tanıyordu.Arabayı durdurup şemsiyeyi aldı. "Oğuz!" Semihin sesini duymasına rağmen durmamıştı. "Oğuz!" Şemsiyeyi açıp Oğuzun peşinden koştu. "Lan dursana!" Önünü kesip ıslanmasın diye şemsiyeyi üzerine tutmuştu. "Bağırıyorum duymuyor musun?!"

"Ne istiyorsun?" Yağmur yüzünden ard arda gözlerini kırptı.Gözlerini kısarak Oğuzun gözlerine bakmanın yolunu bulmuştu. "Al şunu.Ya da gel bırakalım seni." Semihi umursamadan yürümeye devam etti. "Oğuz!Alt tarafı şemsiye lan!Bari şunu al!" 

Tekrar önünü kesmişti. "Evim çok uzak değil.Sen git,ayakkabıların kirlenir falan üzülürsün." Semihe omuz atıp yürümüştü.Bu kez Oğuzun peşinden gidip gitmemek arasında kararsız kalmıştı.

Yağmurun üzerine yağmadığını farkedince kafasını kaldırdı.Kafasının üzerinde mavi şemsiye vardı. "Semih git demedim mi?" Semihin titreğen eline kaydı gözleri.Üşümüş olmalıydı. "Ayakkabım için endişelenme.Zaten bir kere giydiğimi bir daha giymem." 

Elini şemsiyeyi tutan elin üzerine koydu.Semih elinin üzerindeki sıcaklığa bakınca yutkunmuştu. "Yarın geri getiririm." Şemsiyeyi ondan alıp uzaklaştı.Elindeki sıcaklık kaybolduğunda sırıtmıştı. "Bir kıvılcım yeter,hazırım bak."

.....

Ateş Alazın dizlerinde uyuyup kalmıştı.Tüm gençliği yıkacak ve ayakta tutacak tek şey aileydi.Ailen yanındaysa seni değil kimse hayat bile yıkamazdı.Ancak seni ailen yıkıyorsa ayağa yalnız aşk kaldırırdı.Uzun zamandır düşünüyordu,babası doğum gününe gelir miydi?

Annesini seçtiği günden sonra babası onu hiç aramamıştı.Bu yüzden Alazın babasını aramaya cesareti yoktu.Titreğen elleriyle telefonunu alıp dudaklarını birbirine bastırdı.Ne kaybedecekti?Herkesin aileye ihtiyacı var.Ancak kimse onlara aile olamıyordu.


AVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin