"Sana ne oldu lan!" O son lafı söylemeyecekti Alaz.Çünkü Ateş yüzünde sağlam yer bırakmamıştı. "Sorma Kerem.Özür dilemeye gittim bir hastanelik olmadığım kaldı." Oğuzun yüzüne acıyarak bakması Alazı daha çok üzmüştü.O kadar kötü durumdaydı yani...
"Kabadayı mı bu adam?Özür dilemişsin işte.Gidip onunla ben konuşacağım!" Gitmek istediğinde Kerem bileğini tutup durdurmuştu onu.Oğuz kim kavga kim. "Değelim ki Alaz alışık.Lan oğlum sana bir çaksa komalık olursun!" Dudaklarını büzüp Alazın yanına oturmuştu.Kabul ediyordu,kimseye asla vuramazdı. "Sen özür dilediğine emin misin?"
"Hayır Kerem,gidip kız arkadaşını siktiğim gibi senide sikeyim dedim!Dalga mı geçiyorsun diledim işte.Herif manyak ben ne yapayım?" Konuştuğunda canı yandığı için artık susmayı seçmişti.Hani Alaz yatakta hayvan gibi sikiyordu ya,işte Ateş hayvan gibi dövmüştü onu. "Metenin gözüne gözükme bir süre.Biliyorsun,seni böyle görürse gidip dalar ona."
Alazın diğerlerinden bir tık daha çok sevdiği arkadaşı Meteydi.Neden mi?Çünkü Mete olayın ne olduğuyla ilgilenmez,tek lafıyla gidip döverdi Ateşi.Ama üniversiteden atılmasını istemediği için bunu yapmayacaktı. "Gidiyorum ben.Size iyi eğlenceler."
"Annen görürse ne diyeceksin?" Çantasını alıp gülümsedi. "Annemin eve geldiği mi var?Boş verin hadi." Kaçıyordu yine.Alaza bazen Behlül diyordular.Çünkü zora düşünce ikiside kaçıyordu.Kulaklığını takıp Barış Mançodan "Islak Islak" açtı.
"Ben feleğin şu çarkına çomak sokarım,ben feleğin tekerine çomak sokarım,yeter ki ıslak ıslak bakma öyle,ne olur ıslak ıslak-" Karşıda konuşan tanıdık yüzleri görünce adımlarını yavaşlatdı.Az önce Allah ne verdiyse ona dalan Ateş Badeyle konuşuyordu. "Bak sen...Demek çifte kumrular tekrar barışıyor.Ben feleğin çarkına çomak sokacağım artık!".
Alaz mı Ateş mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Fiksi RemajaÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023