"Alaz?" Ateşin bileğini kavrayıp onu kabine sokmuştu.Kapıyı kitleyip karşısına dikildi. "Bana kızgın mısın?Yüzüme bakmıyorsun,arıyorum açmıyorsun.Vaz mı geçtin?Ha öyleyse söyle başka birini-"
Ateş omuzlarından itip sırtını duvarla buluşturmuştu.Onun neye kızdığını anlamak zor değildi. "Durman gereken yeri bilmiyorsun Alaz!Efe-" Ateşin yakasını kavrayıp bedenlerini birleştirdi.Ateşin Efe sevdasını kıskanmıştı. "Efe Efe yeter artık!Hakettiğini yaşıyor o kadar."
"Efenin hakettiği bu değil Alaz.Onun neler yaşadığını bilmiyorsun.O yüzden sus yoksa kalbini kırarım." Ateşin yakasını kavrayan elleri göğsüne doğru inmişti. "Allah Allah,kalbimi kırarsın öyle mi?" Dilini alt dudağında gezdirip Ateşin göğüsünü avuçlamıştı.
Alaz onu havaya sokmuş şimdide oynuyordu.Ateşin kulak memesine öpücük kondurup elini pantalondan içeri sokmuştu.Kalkmış alete dokunup sırıttı. "Sen benden baya etkileniyorsun."
"Sorumluluk alman lazım." Ona muhtaç bakan gözlere baktı. "Seve seve." Dudaklarına kapanan dudaklara karşılık vermişti.Ateş alt dudağını emiyordu.Kaldırdığı aletin sorumluluğunu almalıydı.Soğuk elleri çoktan ısınmış ve dokunduğu şişkinliğe otuz bir çekiyordu.Zevkten Alazın ağzına inlemişti.
"Sikeyim..." Alaz gömleğinin önünü açmış,göğsüne öpücükler konduruyordu.Eli durmamış Alazın ipeksi saçlarında gezinmişti.Bazen zevkten avcundaki saçları çekiştiriyordu. "Çabuk ol derse geç kalıcam!" Hızlanmış ve Ateşin boşalmasını bekliyordu.İnlemeleri duyulmasın diye dişlerini sıkan bedeni görünce dayanamamış tekrar dudaklarına kapanmıştı. "Bir elime boşalmadığın kalmıştı..."
.....
"Alaz gelince konuş.Çocuk musunuz siz?Ne bu tavırlar?" Oğuz Keremin kafasını şişirmeye devam ediyordu.Keremin adım atmayacağını bildiği için yapıyordu bunu. "Tamam lan sus artık!Sabahtan aynı şeyleri söyleyip duruyorsun Oğuz!" Görev başarılı.Alaz sınıfa geldiğinde Oğuz onu yanına davet etmişti.İlk bakışları Keremle buluşmuş,ama yinede Oğuzu kırmamıştı.
"Özür dilerim." İkisi aynı anda konuşmuştu.Liseli aşıklar gibi kaçamak bakışlar atıp gülümsemiştiler.İşte bu kadardı,gerçek arkadaşlar kavga nedir bilmezdi. "Sonunda!Kendimi iki çocuklu anne gibi hissediyorum..."
"Annemden daha çok annelik yapıyorsun Oğuz." Alazın kahkaha atarak söylediği şeyin altında yatan gerçeklerden haberleri vardı.Bu yüzden bir şey söyleyememiştiler.
Ateş:
Çıkışta bekle.
Çapkın:
Olur paşam başka emrin?
Ateş:
Kalçalarını bana suna bilirsin mesala,hm?
Çapkın:
Anne karnında dokuz ay nasıl bekledin merak ediyorum.
Ateş:
Dün izleyeceğimiz filmi bu gün izleyelim.
Okuduğu mesaj yüzünde güller açtırmıştı.Ateşle yalnız yatak ilişkisinin olmaması artık hoşuna gidiyordu.
Çapkın:
Tuzlu mısır severim,aklında bulunsun.
Ateş:
Peki neleri sevmiyorsun?
Çapkın:
Yemekte soğan sevmem.Ispanağa alerjim var.Gergin olduğumda çoğu zaman film izlerim.Sıra sende
Ateş:
Bazen spor yaparım.Gerildiğimde yemek yerim.Yemek seçmem,koşmaya bayılırım.
Çapkın:
Belli,ayak kasların dikkatimi çekmiyor değil.
Ateş:
Dikkatini çeken başka şeyler olursa söyle lütfen:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023