Çapkın sikik:
Merhaba güzelim,hiç yazmıyorsun üzülüyorum bak.
Dolgun kalça:
Lan sen aklını mı kaybettin?!Ateşim lan ben.
Çapkın sikik:
Ateşlisin yavrum onu anladık.Ne zaman geliyorsun kucağıma?
Dolgun kalça:
Daha bu gün basketbol topu gibi yerden yere vurmadım mı seni?Ben Ateş.
Çapkın sikik:
Sikeyim,dolgun kalçaların yok yani.
Dolgun kalça:
Siktir git.
Kahkaha atarak kapatmıştı telefonunu.Ateş onu düşündüğünden daha çok eğlendiriyordu.Kapı çaldığında yüzündeki gülümseme korkuyla yer değiştirmişti.Annesine böyle mi yakalanacak mıydı gerçekten. "Bade?"
"Alaz,lütfen konuşabilir miyiz?Başına gelenler için çok üzgünüm gerçekten." Yağmurda ıslanmış fareye benziyordu.Badenin içeri geçmesine izin verip ona kahve yapmıştı. "Ne oldu?Neden buradasın yani." Sürekli yeşil gözlerini kaçırması az sonra söyleyeceği yalanın belirtisiydi.Bu tür şeyleri Keremden çok duyuyordu.
"Ateşin sana saldırdığını duydum.Çok üzüldüm gerçekten.O gece ikimizde sarhoştuk-" Kanepeye fırlattığı telefonunu almak için eğildiğinde yeşillerle göz teması kurmuştu.Şimdi yapışsa dudaklarına Badenin onu itmeyeceğini biliyordu. "Ç-çok üzgünüm yani."
"O gece sarhoş olan bendim.Burada yalnız ikimiziz.Beni kandırmana gerek yok,ne de olsa o gece çok keyif aldım." Yeşillerde gördüğü heyecana gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı. "Ateş seni tatmin etmemiş olabilir.Anlıyorum."
"Ateşinki bana kalkmıyor." Aniden gelen itirafla afallamıştı. "Bir yıldır çıkıyoruz ancak aramızda cinsellik söz konusu bile değildi.Bir kaç kez denemek istedim...Sürekli havamda değilim diyor.Bence başkası var.Belkide benden etkilenmiyor bilmiyorum.O gece yaşadığımız o zevki unutmam imkansız Alaz."
İstediğini almıştı,bu yüzden telefonunu kapatıp karşısına dikilen yeşillere baktı.Sik beni diyordu. "Bade..." Kızın boynunu okşayıp kulağına doğru yaklaştı. "Asla bir kişiyle iki kez yatmam.Bu yüzden evimden defol."
"A-Alaz?Seni tatmin edemedim mi?" Bade ellerini tutmuş ağlamamak için alt dudağını ısırıyordu.Alaz böyle şeylerden hiç hoşlanmazdı. "Senin tadını biliyorum artık.O yüzden dikkatimi çekmiyorsun.Şimdi evimden defol!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Genç KurguÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023