"Lan dur!" Ateşe yetişmek için koşuyordu. "Ateş!Kime diyorum!" Önüne geçip gitmezine izin vermedi. "Ne istiyorsun?!" Bakışları kanayan elindeydi.Tüm gücünü kullanarak yumruğunu duvara geçirmişti. "Elin kanıyor salak!Revire gidelim-"
"Dokunma!" Ateşin bileğini kavramak için uzanmıştı. "Bana mı aşıksın lan?Ne bu tavırlar?" Ateş üzerine geldiğinde kıpırdamamıştı bile. "Sana aşık olacak kadar delirmedim henüz.Yaptıkların bana göre aptallık ve ben aptallara tahammül edemiyorum!" Bu kez Ateşin önüne geçemezdi.Son kozunu oynadı Alaz.Ateşin yakasını kavrayıp dudaklarını birleştirdi.İkiside gözlerini kapatmadan birbirini izliyordu.
"Ne yaptığını sanıyorsun lan?!" Alazı itip yumruk yaptığı elini havaya kaldırdı. "Vur!Durma bak,karşındayım." Ellerini açmış Ateşe meydan okuyordu.Havada kalan eli titremişti. "Revire gidiyoruz ve sende peşimden geliyorsun sik kafalı!Yoksa kantinde yapışırım dudaklarına!"
Alazın tehdidi hoşuna gitmişti aslında.Bileğini kavrayan parmaklara izin verip peşinden gitmişti. "Geç otur,ben yaparım." Revirde kimse yoktu.Alaz ilk yardım kutusunu alıp yanına gelmişti.Çapkın çocuğun her hareketini dikkatle izliyordu. "Canın acırsa söyle." Alazın nefesi tenine değince donup kalmıştı.Yine alaz ateşi harlıyordu.
"Susmam gereken çoğu yeri unutuyorum.Haddimi aştığım için özür dilememi bekleme." Sırıtarak Alazı onayladı.Zaten kesinlikle bir özür beklemiyordu. "Teklifini düşüne bilirim sanırım."
"Ne?" Ateşin şaşırarak ona baktığını görünce gözlerini devirdi.Ateşin bedenini,tenine dokunuşlarını özlemişti.Bu yüzden hemen kabul etmeyi düşünmüyordu.Ateşin biraz daha beklemesini istiyordu. "Duydun işte.Cevap bekle benden."
Kutuyu kapatıp son kez Ateşe baktı.Daha dün sinirle elini duvara vuran kendisi değilmiş gibi Ateş için endişelenmişti.Ne olduysa o geceden sonra oldu aslında.Bedeninin Ateş için gösterdiği tepkiler Alazı zora sokuyordu. "Alaz?"
"Eslem hanım arkadaşın eli kötü durumda.Gerekeni yaptığımı düşünüyorum ama birde siz bakasanız iyi olur." Hemşireden onay alınca revirden çıkmıştı.Merdivenleri çıkıp sınıfına gitti.Kapıdan yüzünde büyük gülümsemeyle girmişti.Neden mutluydu,henüz o da bilmiyordu.
Smutlara hazır mıyız?????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023