55;Tehlike yaklaşıyor...

1K 44 3
                                    

Ateşi hastaneye getirmişti.Aklında öğlen yaşadıklarını tartıyordu.Mahirin herşeyi öğrendiğini anlamıştı,ama nasıl öğrendiğini çözemiyordu.Eğer camdan dışarı bakıp Ateşin dövüldüğünü görmeseydi,en kötüsü yetişmeseydi onu döverek öldürecekti. "Eczaneye uğrayıp şu ilaçları alman gerekiyor." Hemşireyi kafasıyla onaylayıp reçeteyi aldı. "Sen iyi misin?Birde sana bakalım."

Kazağını inleyerek çıkarmıştı.Sırtını çizmiş yetmemiş kanatmıştılar. "Kaç saattir ayakta nasıl duruyorsun çocuk?!" Kafasını yere eğip bitmesini bekledi.Ateş için endişeleniyordu.Bir an önce içeri girip onu görmek istiyordu. "Dikkat et,sürekli ağrı kesici içmen gerekecek."

"O iyi mi?" Hemşire içeri geçmesine izin vermişti.Ateşe serum takmıştılar. "Alaz.." Derin nefes verip elini Ateşin yanağına koydu. "İyisin dimi?Bana neden anlatmadın?Abinin seni dövdüğünü bilseydim...Sikeyim o zaman bu kadar canın yanmazdı."

Kurumuş dudağını yalayıp Alazın elini tuttu. "Başına bela olmasını istemedim.Bizi öğrendiğini bilmiyordum ki.Nasıl öğrendi aklım almıyor.Neden önüme geçtin?" O an Ateşi kurtarmak istemişti.Alaz Ateşin canı yansın hiç istemiyordu. "Seni öldürmesine izin veremezdim.Hem yakışıklı yüzüme zarar gelmediği sürece sorun yok."

Ateş gülümseyip hafif kafasını kaldırdı.Alazın dudaklarına öpücük kondurmuştu. "Sevilmeyi istiyordun çapkın çocuk.Galiba aynı zamanda sevmişsinde."

.....

"Üniversite çalkalanıyor Oğuz!Doğru olamaz dimi!?Alaz bu kadar delirmiş olamaz!" Alazı arıyordular ama bir türlü ulaşamamıştılar.Evine gittiler ancak ordada yoktu. "Nerede bunlar?Ateşin abisi bulmuş olmasın?Keşke Mete burada olsaydı.Tüm bunlar olur muydu merak ediyorum!" Efe onlarla beraber arkadaşını arıyordu.Mahirin geceği nezarethanede geçireceğini öğrenmişti. "Lan Efe,doğru mu bunlar?Ateşle Alaz..." 

"En iyisi Alazla konuşmanız..." Kerem sinirle küfür savurmuştu. "Bulamıyoruz ki konuşalım!"

..... 

"Abi,iyi misin?" Turgut,Mahirin can dostu.Onu hep olduğu gibi yine yalnız bırkmamıştı. "Seninkileri bulamadım.Ancak Alazın en yakın arkadaşını buldum.Yarın çıkalım buradan,Oğuz Işıklıyı ziyarete gidelim."



Oğuzumu kurtaracak kişiyi tahmin ediyorsunuz dimi?

AVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin