"Kanka,şu mavi kazağı bana versene.Partide giyerim." Oğuzun elinde tuttuğu mavi kazağa baktı. "Al kardeşim tepe tepe kullan." Alaz için paylaşmak sorun değildi. "Eee ne düşünüyorsunuz?Benim dediğim gibi yapalım mı?"
Kerem partiye uğrayıp yılbaşına girmeden Metenin yanına gitmek istiyordu.Muhteşem dörtlü ayrı kalsın istemiyordu. "Ben varım." Bakışları Oğuzu bulmuştu.Aynanın karşısında kazağı üzerine tutup kendisine bakıyordu.Bence cevap vermesine gerek yoktu.
"Dün gece baya iyi geçmiş gibi." Su içmek için Keremle beraber mutfağa gelmişti.Alazın boynundaki izler arkadaşının dikkatinden kaçmamıştı. "Evet,zevkin doruklarındaydım." Kereme bardağa uzatıp göz kırpmıştı. "Vay be senden böyle şeyler duymak...Kim bu kız?"
İçtiği su Alazın boğazına kaçmıştı. "Lan ne oldu?!" Alazın sırtını patpatlayıp kızaran yüzüne baktı. "İ-iyiyim.Kerem bizim sınıfta küpeli çocuk vardı ya.Neydi ismi,Kağan mı ne." Sınıfın nefret edilen çocuğu.Küpe takıyor,hatta çoğu zaman makyaj yapıyordu. "İbne olan?"
"O gelecek mi partiye?Meraktan soruyorum." Kerem onu kafasıyla onaylayıp sigarasını yaktı. "Oğlum kim niye o ibneyi çağırsın?O ve onun gibiler gebermeyi hak ediyor." O ve onun gibiler,eşcinsellerde buna ait miydi?Ne saçma soru,tabii ki aitti. "Homofobik olduğunu bilmiyordum Kerem."
"Sikeyim,ne anlatıyorsun lan sen?Onun gibilerin varlığı bile midemi bulandırıyor." Bu Alaz için beklenmedikti. "Kim nasıl hayat yaşıyor bizi ilgilendirmez.Hadi Kerem,taksi bizi bekliyor." Oğuz Alaza veda edip dışarı çıkmıştı.Kerem suyunu yudumlayıp Oğuzun peşinden gitti.Alazı hayal kırıklığıyla baş başa bırakarak...
"Çapkın çocuk?" Dayanamamış Ateşi aramıştı. "Alaz iyi misin?" İyi değildi.Keremin Ateşle yatak arkadaşı olduklarını öğrenirse vereceği büyük tepkiden korkmuştu. "Neredesin?Buluşalım mı?Müsaitsen tabii..." Ateş Alaz için hep müsaitti.
Keremden bu tepkiyi beklemeyenler kimlerdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023