"Bekle." Kalkması için aletini okşayan kızı durdurdu. "Havanda değil misin?" Dudaklarını büzüp Alaza baktı. "Sibel başka zaman." Kız onu kafasıyla onaylayıp ayağa kalktı. "Alaz,bir şey sorucam ama...Cevap vermezsen anlarım."
"Sor." Kaçırdığı bakışlarını Alazın yüzüne dikti. "Leyla kim?" Sinirden boynunda çıkan damarlar belirmişti.Sibeli kolundan tutup dışarı çıkardı.Kapıyı sinirle kapatıp tekme attı. "Onu bana sormayın lan!Onu bana sormayın!Sikeyim git artık!Git!Git!Git!Seni aştım ben!" Duvara yumruğunu geçirip öyle sakinleşmişti. "Canım çok yanıyor." Kanayan eline,duvardaki kan izine baktı bir süre.İşte Leyla Alaz için buydu.
O geceyi unutamıyordu.Alazın ona sürtünmesi,sıcak tenine bıraktığı izler rüyalarına giriyordu artık.Dolgun kalçaları avuçlayarak kızartmak istiyordu. "Sikeyim..." Sızlayan aleti yüzünden uykudan uyandı.Aleti ondan önce kalkmıştı. "Nasıl bir duruma düştüm ben." Elini aletine atıp çekmeye başladı.Ateş Alazı hayal ederek boşalmıştı.
"Günaydın canım." Annesinin hazırladığı mükemmel kahvaltı sofrasına oturdu. "Eline ne oldu?!Kavga mı ettin?Ah deliricem hep o Mete yüzünden!Arkadaş olacak başka birini bulamadın mı Alaz?"
Hala duvarda kanı duruyordu.Gülümseyerek annesine baktı. "Anne,sana afiyet olsun." Diğerlerine mesaj yazıp kafede buluşacaklarını haber verdi.Bu gün günlerden pazar.Kafa dağıtsalar iyi olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023