Babaannesinin ilaçlarını almak için eczaneye gitmişti.Birazdan yine Alazı aramak için Keremle buluşacaktı. "Babaanne ben geldim-" Yaşlı kadın yatağına oturmuş karşısındaki takım elbiseli adama bakıyordu. "Hoş geldin Oğuz." Mahiri karşısında görünce elindeki poşeti yere düşürmüştü.Kehribar gözler hep güzeldi,ancak öfkesini saklayamıyordu.
"Sonunda geldin arkadaşım." Kadının bakışlarından endişelendiğini anlamıştı.Poşeti yerden alıp babaannesine götürdü.Mahiri hemen ondan uzaklaştırmıştı. "Babaanne,ilaçların.Arkadaşım o benim.Aramış beni ama duymamışım,lütfen endişelenme." Babaannesi onu kafasıyla onaylayıp Mahire bakmıştı.
"Babaanne Oğuzu bir kaç saatliğine senden alıyorum." Keşke şimdi Kerem gelseydi diye dua ediyordu. "Babaannem konuşamıyorum ama duyuyor." Mahirin kehribarları kadının durumuna üzülmüştü.Oğuza bakınca öfkesi tekrar yerini almıştı. "Yürü gidiyoruz." Kadın duymasın diye Oğuzun kulağına konuşmuştu.
"Bekle,ona ilaçlarını içirmem gerekiyor." Kadına bakıp derin nefes verdi. "Bir dakikan var." Mahiri kafasıyla onaylayıp ilaçları hazırladı.Fırsatını bulup Kereme mesaj atmıştı.
Oğuz:
Yardım et Ateşin abisi evimde
Telefonunu babaannesinin eline tutuşturup beyaz saçlarına öpücük kondurdu.Kadın Mahirin arkadaşı olmadığını anlamıştı.Gitmesin diye Oğuzun ellerini tutmuştu. "Geri dönücem,söz veriyorum."
"Yürü." Oğuzu dışarı sürükleyip arabasına bindirdi.Gaza basıp sigarasını yaktı.Kehribarları bir kez bile Oğuzla buluşmamıştı. "Alaz nerede?!" Sürekli kendisini Mahiri izlerken buluyordu. "Bilmiyorum." Adam öfkeyle direksiyona vurmuştu. "Alaz nerede?!Bana bak çocuk,o sikik arkadaşın kardeşimi kaçırdı!"
"Nerede olduklarını bilmiyorum." Bir süredir izlediği adam sonunda ona dönmüştü.Hayran olduğu gözlere bakıyordu yine.Keşke gözleri kadar karakteride iyi olsaydı Mahirin... "O zaman kaderine küs!"
Keremin onu aradığını görünce arabanın altından çıkmıştı.Bir süredir babasına yardım ediyordu. "Mete..." Keremin hıçkırıklarını duyunca gerilmişti. "Neden ağlıyorsun?!Kerem ne oldu lan?!" Gözyaşları konuşmasını engelliyordu.Oğuzun mesajını almıştı. "Ben tüm bunlarla baş edemiyorum.M-Mete,Alaz ortada yok,Oğuzu kaçırdılar!Lütfen geri dön lan."
BU KADAR BÖLÜM ATIYORUM YORUM YOK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023