53;Alaz-Ateş için kırmızı alarm!

1K 39 5
                                    

Mahir:

Seni almak için buradayım.

Ateş:

Siktir git gelmiyorum.

Mahir:

Seni şu arabaya zorla sokmak istemiyorum Ateş.

"Alaz,Ateşe kızmanı istemiyorum.Sakinleşince yeniden konuşursunuz." Efe Ateşin durumundan Alaza bahsedip bahsetmemek arasında kararsız kalmıştı. "Bizden bir bok olmaz zaten Efe.Yatak arkadaşı olarak kalıcaz bu gidişle.Seni iyi gördüm,toparlamışsın."  Tam konuşacakken dışarıdan ses duymuştular.Biri kitabını düşürmüştü. "Kedi galiba." Alaz kapının dışına yürüyüp kediyle karşılaşmıştı. "Bingo!" 

Sırtını arabaya yaslayıp Ateşin çıkmasını bekliyordu.Gözleri üniversitenin bahçesini turluyordu.Kehribar gözler onu hatırlamasada Oğuz onu görünce hatırlamıştı.Gözlerinin buluşması iki saniye sürmüştü sadece. "Tanıyor musun?" Kereme bakıp yutkunmuştu.Sadece bir kez karşılaşmıştılar.Kehribar gözleri unutamayacak kadar güzel bulmuştu. "Hayır,gidelim."

"Siz Ateşin abisi misiniz?" Kızı baştan aşağı süzüp sigarasını yere attı. "Sen kimsin?" Arabadan ayrılıp karşısına dikildi.Ojeli tırnaklarıyla oynuyordu sürekli. "B-ben Ateşin eski sevgilisiyim.Kardeşinizle konuşun lütfen...Bana yaptığı haksızlık!" Kızın önünde hıçkırarak ağlaması Mahiri iyice germişti. "Ateş sana ne yaptı?"

"Yaşadıklarım çok ağır.Ateşle güzel giden ilişkimiz vardı.O aramıza girdi,bizi ayırdı!" Mahir gözlerini devirip Badeden uzaklaştı.Ateşin ilişkisi pek umursayacağı bir konu değildi. "Git kızla kendin konuş.Aranızda halledin işte." Mahirin önünü kesip gitmesine izin vermedi. "Yanlış anladınız,bizi ayıran erkekti.Ateş benden Alaz için vazgeçti."


BADE NAPTIN...


AVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin