"Kerem?" Alazın yerini sonunda bulmuştu.Kapıyı açtığında eve dalıp kanepede yatan Ateşle karşılaşmıştı. "Sikeyim!" Alazın yakasını kavrayıp sıktığı yumruğunu yüzüne geçirdi. "Bu bizden sakladığın için!" İkinci kez yumruğunu Alazın yüzüne geçirdi. "Bu Oğuzu tehlikeye attığın için!"
"Kerem dur!Neden bahsettiğini bilmiyoruz bile!" Ateş önüne geçip Alaza vurmasını engellemişti. "Abin olacak piç Oğuzu kaçırdı!Kardeşine bunu yapan Oğuza neler yapar lan!Dua et ona bir şey olmasın,yoksa sizi Mahire bırakmaz ben gebertirim!"
.....
Dün yine öfke bedenini ele geçirmiş ve onu çıldırtmıştı.Oğuzun dudaklarından ismini duyunca ne yaptığının farkına varmıştı.Çocuğu hep kendisini izlerken yakalıyordu.Oğuzun üzerine yürüyüp yakasını kavradı. "Bırak!"
Kehribarlar dikkatle gözlerine bakıyordu.Bir şey kaybetmiş ve arıyor gibiydi. "Şunu unutma,Alaz iti buraya gelse bile seni asla vermeyeceğim." Kaşlarını çatmış Mahire bakıyordu.Öfkeliydi,ama neye anlamamıştı. "N-ne?N-neden?"
"Sürekli beni izliyorsun.Gözlerine sahip çık oyarım!" Mahirin boğuklaşan sesini duyunca yutkunmuştu.Tam konuşacakken kapı açılmıştı.Turgutun boğazına bıçak dayayan biri vardı. "METE!"
Mahiri itip Meteye koşmak istemişti.Ancak bileğindeki el izin vermemişti.Mete Turgutun boğazına bıçağı dayamış Mahire bakıyordu. "Bırak Oğuzu keserim itinin gırtlağını!" Oğuzun gülümseyen yüzüne baktı.Kurtarıcısı gelmiş gibiydi. "Alaz nerede lan?!"
"Sana adamlık ne öğretmemişler belli!Ama ben sana kardeşliği öğretirim!Şimdi Oğuzu bana ver,al itini." Bileğini kurtarmak için çırpınan çocuğa baktı. "Eline almış bıçağı beni korkutuyorsun?O bıçağı kalbine saplar sökerim."
"Sen kalbimi sökmeden ben arkadaşının ciğerini sökeyim ne dersin?!" Metenin cesaretine hayran kalmıştı.Elinde hissettiği sıcaklıkla tekrar Oğuza baktı.Elini tutmuş yalvaran gözlerle ona bakıyordu. "Arkadaşın için bırak beni."
Meteyle buluştu gözleri.Oğuzu vermezse Turgutun boğazını kesmeye hazırdı.Oğuzun elini bırakmadan onu son kez kendisine çekti. "Şimdilik gitmene izin veriyorum.Ancak o piç arkadaşına söyle ziyaretinize yine gelicem."
Oğuz yanına geldiğinde Turgutu bırakmıştı. "Mete dönmüşsün!" Ona sarılan bedene karşılık vermişti.Gözleri hala onu izleyen Mahirdeydi. "Mahir misin nesin şunu unutma,bir şey taşıyorsam kullanmaktan çekinmem.Gerektiğinde kardeşlerim için saplar sökerim ciğerinizi."
İyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023