Saçlarına öpücük konduran bedeni kendisinden bir türlü uzaklaştıramıyordu. "Ateş sal beni." Ateş yanağına sulu öpücük kondurunca şaşırarak ona bakmıştı. "N-ne bu sevecen tavırlar?Yok yani ne gerek var bu kadarına."
"Aşksız kalınca yatak arkadaşına muhtaç kalıyorsun işte." Alazın kollarının arasından çıkmasına izin vermemişti. "Saçmalama artık.Kalk hadi git birazdan annem gelecek." Alazın çenesini kavrayıp dudaklarına kapandı.Küçük öpücük kondurup geri çekildi. "Seni içime çektim bir nefeste." Yataktan kalkıp şarkıyı mırıldanmaya devam etti.
"Şu tüylü şeyide al şuradan!" Kelepçeyi Ateşin yüzüne fırlatmıştı.Buna rağmen Ateş onu havada yakalamıştı. "Kalsın,ilerde çok lazım olacak." Alaza göz kırpıp kelepçeyi yatağa attı. "Alaz, bir ricam olacak." Ateşin ilk kez bu kadar sakin konuştuğunu duyuyordu. "Ben varım başka birine ihtiyacın yok.Başka biri olursa ben olmam çünkü."
.....
"Yılbaşı partisine beraber gidiyoruz dimi?" Keremin ona öfkeli bakışlarına sırıtarak karşılık veriyordu. "Oğuz gelemeye bilirim.Kerem,Alazla beraber gidersin." Dudaklarını büzüp Meteye bakmıştı.Yılbaşına Metesiz gireceklerdi. "Mete,bana bir kahve."
"Oğuzcum,beni iyi dinle gerizekalı arkadaşım.Yılbaşı partisine gidelim tamam.Ama yılbaşına Meteyle girelim." Kerem Mete duymasın diye Oğuzun kulağına konuşuyordu. "O nasıl olacak mal arkadaşım?Adam partiye gelmiyorum diyor." Gözlerini devirip nefes vermişti.Metenin geldiğini görünce Oğuzdan uzaklaştı.
"Teşekkür ederim,hadi Mete sen işine.Bizde kahvemizi içip gidelim." Mete uzaklaştığında tekrar Oğuza yaklaştı. "Çok güzel bir fikrim var.Alaza gidelim anlatırım."
Arkadaşlar telefonum otomatik çeviriyor yazdıklarımı.Ben aynı gün içerisinde 3,4 sayfa yazıp atıyorum.Kusura bakmayın ama gerçekten yazdıklarımı düzenleme fırsatım olmuyor.
Yazı hataları yüzünden özür dilerim.Lütfen bu konu kapansın artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023