Ateş:
Çık dışarı.
Mesaja cevap verme gereği duymuyordu artık.Camdan dışarı baktığında yağan karı ve kapının önünde onu bekleyen adamı görmüştü. "Kar yağıyor..." Sonunda yüzü gülmüştü Alazın.Montunu giyip dışarı Ateşin yanına koşmuştu. "Kar yağıyor!"
Ona koşan beden hızını kontrol edemeyip kollarına atlamıştı.Alaz ilk defa Ateşe sarılıyordu.Kollarının arasında sevinçten zıplayan bedene sarılıp onu havaya kaldırmıştı. "Ateş düşerim!" Bir süre Ateşin gözlerine baktı.En son burnuna öpücük kondurmuştu. "Alaz."
"Hm?" Onu yere indirip yüzünü elleri arasına aldı. "Benimle çıkar mısın?" Yüzündeki gülümseme silinmişti.Şaşırdığı için nasıl tepki vereceğini bilmiyordu.Ateş dayanamamış bir kez daha sormuştu. "Benimle çıkar mısın?" Dilini yutmuş olmalıydı.Ateşi kafasıyla onaylayıp ona sarılan bedene karşılık vermişti. "E-evet."
"Sana hediyem var." Ağacın arkasına sakladığı kutuyu çıkarıp Alazın ellerine tutuşturdu. "İlk kar hediyesi,merak etme yani." Alazın neden endişe ettiğini anlamıştı.Ona ilk hediyesi tüylü kelepçe olduğu için kutuyu açıp açmamakta kararsızdı.Kapağı kaldırdığında şaşırarak Ateşe bakmıştı.Ateş bu kadar ince düşünceli biri miydi?
"Teşekkür ederim..." Alaz için mor atkı,siyah eldiven almıştı. "Güle güle kullan." Soğuk elleri atkıyla buluşunca ısınmıştı.Ateşin gözlerinin içi gülüyordu.Yakasını kavrayıp yüzlerini yakınlaştırdı.Ona şaşırarak bakan adamın yanağına öpücük kondurmuştu. "Bu da benim sana hediyem.Alazın öpücüğü kıymetlidir,herkese nasip olmaz."
.....
"Yılın ilk karı yağıyor.Bana yeni yılda motor kolyesi almıştı.Onu hep boynumda taşırdım.Ondan ayrıldığımda boynumdan söküp aldı.Hak etmiyormuşum,öyle söyledi.Bu yüzden kolye takmıyorum." Göhkan Efeyi dinlerken not almıyordu.Çünkü çocuğun gözlerindeki yorgunluğu sözle ifade edemezdi. "O kolyenin sana geri döneceğini düşünüyor musun Efe?"
"Hayır.Geçmişe dönmek gibi imkansız bir şey bu." Efeyi kafasıyla onaylayıp saate baktı.Bu günlük bu kadardı.Efenin çilekli pastadan hoşlandığını bilmesine rağmen masaya çikolatalı pasta bıraktı. "Afiyet olsun Efe.Seni iyileştirmek için ilk olarak bundan başlamamız gerekiyor." Çikolatalı pastaya bakıp iç çekmişti.
"Çilekli pastayı neden severim,biliyor musunuz?Çünkü onunla ilk yediğim şey çilekli pastaydı.Pasta sevmemesine rağmen benim için yemişti." Şimdi sıra Efedeydi.Çatalı alıp pastadan bir dilim aldı.Artık çilekli değil çikolatalı pasta yeyecekti.
BEN ATEŞE AŞIK OLUCAM EN SONNNNN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023