54;Vazgeçmiyorum!

1K 41 8
                                    

 "Tek bir soru ve tek bir cevap.İbne misin lan sen?!" Kaşlarını çatıp Mahirin elinde tuttuğu sopaya baktı.Morluklar iyileşmeden yenileri daha eklenecekti. "Öyle olsam bile seni ilgilnedirmez." Ateşin cesaretine kahkaha atmıştı. "O zaman Alaza sorarım.O bana cevap verir dimi?" Ateşin yüzünün beyazladığına şahit olmuştu.Badenin anlattıklarının gerçek olmamasını diliyordu.Çünkü kardeş katili olmak istemiyordu.

"Sakın.Onun bir ilgisi yok.Ben...Ben hoşlanıyorum ondan!Alazın haberi yok!" Gerisini duymaya gerek yoktu.Sopayı Ateşin sırtında kırmıştı.Acıyla inleyip yere yığılan bedene göz açtırmamıştı. "Orospu!Birde ben hoşlanıyorum diyor!"  Karnına yumruklarını geçirmiş Ateşin nefes almasına izin vermiyordu.Mahirin durması gerekiyordu yoksa Ateşi döverek öldürecekti. "Abi lütfen!"

Eli havada kalmıştı.Bir yumruğunu daha geçirmeyecekti kardeşinin yüzüne. "Abi?!Senin gibi kardeşim yok lan benim!Hoşlanıyorum ne?!Erkek lan o ibne!" Ateşin üzerinden kalkıp sopayı yerden aldı. "İbretlik yapıcam lan seni!" 

"ATEŞ!" Alazın sesini duymuştu.Mahir sopayı vurmak için kaldırdığında Alaz Ateşin üzerine yatmıştı. "Alaz!" Ateşi unutmuş şimdide Alaza vuruyordu. "Alaz çekil!" Mahir her vurduğunda acıyla yüzünü buruşturmuştu.Ateşin gözlerinden akan yaşları görünce yumruklarını sıktı. "Alaz lütfen çekil!"  Dövülmesine izin vermeyecekti.Bakışları Ateşin patlayan kaşını buldu.Kanıyordu.

"Geberticem lan sizi!" Alazın saçlarından çekip Ateşin üzerinden aldı. "Kardeşimi yoldan çıkarmışsın ibne!O senin gibi değil lan!Duydun mu?!Bir daha seni onun yanında görmeyeceğim!Sikerim lan belanı!" Sırıtarak Mahirin yüzüne bakıyordu. "Beni seven tek kişi o.Ondan öyle kolay vazgeçemem." Yumruğunu Mahirin yüzüne geçirip Ateşi ayağa kaldırdı.

"Abin sikimde bile değil,benimle gel." Alaz elini tutmuş gözlerine bakıyordu.Hemen karar vermesi gerekiyordu. "Sakın ATEŞ!Sizi bulur canınıza okurum!" Ateşin elini çekmesine izin vermeyip gözlerine bakmasını sağladı. "Benimle gel,bu herif peşimizi kolay kolay bırakmayacak!Şimdi vazgeçersen bir daha şansımız olmaz."

Siren sesleri duyulunca son kez abisine bakmıştı.Mahir bu geceyi nezarethanede geçirecekti.Çünkü Ateş Alazın elini bırakmamaya karar vermişti.



Metenin dönüşüne hazırsanız diğer bölümleri salayım?

AVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin