"Babaannen nerede?" Kahveyi Mahirin önüne bırakıp kanepenin köşesine oturdu. "Bir kaç gün amcamla kalacak." Kahvesini yudumlayıp Oğuza bakmıştı. "Neden?Sen gayet iyi bakıyordun." Kafasını çevirip Mahire baktığında bedeni sarsılır gibi olmuştu. "E-evet öyle tabii ama bazen oğlunu özlüyor."
"Kahvemde çalışmak ister misin?" Konuyu hemen değiştirmişti.Oğuzun ailesini hatırlayıp üzülmesini istemiyordu. "Komiksin.Her gün Turgutla karşılaşırsam katil olurum." Kahveyi masaya bırakıp Oğuza yaklaştı. "Turgut abi.Turgut değil."
Oğuz bedenini geri çekip arada mesafe açmak istiyordu.Ancak köşeye sıkıştırılmıştı.Kanepeden kalkmak istediğinde Mahir kolunu uzatıp engel oldu. "Bana ismimle hitap etmene bir şey demiyorum çocuk.Ancak bu herkes için geçerli değil." Mahirin yüzü yakınında olunca kafasını sağa çevirmişti Oğuz.Çocuğun gözlerine bakmaması geriyordu onu.
"T-tamam.Uzaklaşır mısın?" Mahirden korktuğu için titrediğini sanıyordu kaç gündür.Ancak şimdi gerçeği anlamıştı. "Benimle konuşurken yüzüme bak." Yanağına değen sıcak nefesi hissedince gözlerini kapattı.Yumruklarını sıkıp Mahirin hayran olduğu gözlerine bakmıştı.
"Mahir çekil." Dişlerini sıkarak konuşması Mahirin hoşuna gitmemişti. "Çekilmek istemiyorum.Çünkü artık neden bana böyle baktığını anladım." Yüzünü biraz daha yakınlaştırmıştı. "Mahir yeter.Lütfen çekilir misin?" Kehribar gözler Oğuzun dudaklarına kaymıştı.Hafif eğilince Oğuz tekrar kafasını çevirmişti. "Neden sürekli buraya geliyorum bende bilmiyorum çocuk.Ancak nedenini öğrenene kadar bana kapıyı açacaksın."
"Ya yapmazsam?Ne yapacaksın o zaman?Yine zorla kaçıracak mısın?" Kulağına konuşan adamı ittirmeye gücünün yetmeyeceğini biliyordu. "Öfkemi,yapacaklarımı görmedin mi?Ona göre karar ver Oğuz.Yoksa hayran olduğun gözlerim sana cehennemi sunar."
.....
"Kiminle konuşuyorsun?" Alaz Ateşin telefonuna bakıyordu.Meteyle mesajlaştığını görünce kaşları havalanmıştı. "Oha!Yuh!Çüş!Ateş sen benim arkadaşım Meteyle konuşuyorsun dimi?Yanlış görmedim yani!" Alazı kollarının arasına alıp saçlarına öpücük kondurmuştu. "Aynen öyle,senin arkadaşın Meteyle.Hatta ve hatta avcumda sigara söndüren Meteyle."
"Hak etmiştin ama." Nereden nereye geldiklerini hatırladıklarında şaşırmıyor değillerdi. "Metenin çalıştığı kafeye eleman lazım.Bana söyledi bende kabul ettim.Artık beraber çalışıcaz." Alaz Ateşin yanaklarını çekiştirmeye başlamıştı. "Oy benim kocam çalışacak mı?Oy ben kocamın yollarını beklerim!Kocam,paşam!"
"Alaz dalga geçiyorsun!" Alazı kucağına oturtup yanağına öpücük kondurmuştu. "Yatağa geçelim o zaman?Ne dersin?" Böyle bir teklife kim hayır derdi...
Günün son bölümü.Arkadaşlar ölecek kişi öyle sıradan biri olmayacak sjsjsjsj Yani Efenin babası,Mahirin sözlüsü falan değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023