"Yalnız iyi akıl etmişsin.Kızın itirafını yazmak şeytanın aklına gelmezdi." Keremin takdirini almak Alaz için büyük başarılardan biriydi. "Şeytan hafta sonları onu eğitmem için yanıma geliyor." Oğuz diğerlerinden farklı düşünüyordu.Ateşin duygularının daha da incinmesini istemiyordu.
"Neyse,biz Meteye gidiyoruz.İşini hallet gel." Duvara yaslanmış Ateşi bekliyordu.Telefonuna bakarak durmadan sırıtıyordu.Badenin söyledikleri hala aklını kurcalıyordu.Ateşinki ona kalkmıyormuş. "Sikeyim bundan bana ne."
"Yine döveyim diye mi geldin lan piç!?" Sonunda beklediği kişi ona doğru geliyordu. "Ben onun hesabını sorardım da...Dua et konuyu kapatmak için buradayım." Alazın sanki dün dövülen o değilmiş gibi tavırları Ateşi güldürmüştü.Dün yakışıklı yüzü mahvedişini keyifle izliyordu. "Ateş!"
Ateşin boynuna sarılan Bade gerçek miydi?Elinde tuttuğu telefona baktı. "Ne söyleyeceksen söyle sonra siktir git.Ama şunu unutma,söyleyeceğin hiçbir şey sikimde bile olmaz." Madem yeniden barışmışlar,vazgeçmek en iyisiydi. "Aynen,nasıl olsa sen alışmışsın boynuzlarla yaşamaya.Ben siktir olup gitsem daha iyi olur."
"Gebertirim lan seni!" Alazın üzerine gidince çocuk bir adım geri gitmişti.Yüzündeki gülümsemeyi bozmaması Ateşi iyice sinirlendiriyordu. "Aşkım bir dur.Bulmuş belasını zaten uğraşmayalım."
"Orospu kıymetli olur tabii..." Ateşin arkasından yağdırdığı küfürleri umursamadan gitmişti.Alazın bu yaptığı iyilik değildi.Badenin sesini dinletseydi eğer gelecekte olanların önüne geçebilirdi...
.....
"Alazın çapkınlığı başına bela olacak.Bir dur diyelim artık." Mete ve Kerem onu dinlemiyordu bile.Aynı konular ve değişmeyen sonuçlar. "Çocuk mu Alaz?Adam kafa dağıtıyor işte." Tamam,Meteden farklı tepki beklemiyordu zaten.Lakin hemen kestirip atması Oğuzu üzmüştü. "Bunu o kız yüzünden yaptığını düşünüyorum.Bir kere ihaneti tadınca aşka küs-"
"Oğuz yeter!Geçmişi kurcalayıp Alazın yarasını kanatmaya gerek yok.Evet,belli unutamadı.Ancak unuttuğuna inanıyor.Bu yüzden ona inanıyormuş gibi yapacağız." Tüm bu konuşmalar yapılırken Alaz hepsini duymuştu.Vardır herkesin kanayan yarası.Maalesef o yara hiç kapanmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023