92;Abi-kardeş gecesi

782 35 5
                                    

"Ateş?" İki şişeyi boşaltmış yıldızlara bakan kardeşine bakıyordu.Mahiri aramış ve buluşmak istediğini söylemişti. "Otursana abi.Yukarı bakınca başım dönüyor." Ateşin yanına oturup bir şişede kendisine açtı. "Burası benim yerim lan.Sen nereden biliyorsun?"

"Burası benimde yerim abi.Dedem seni getirdiği gibi benide getiriyordu." Rahmetli dedeleri onlarla zaman geçirmeyi seviyordu. "Neden dağıldın?" Kahkaha atmıştı Ateş.Son bir kaç aydır hem dağılmış,hem toparlanmıştı.Ya da öyle sanıyordu. "Kavga ettik.Alaza bağırdım,o da bana bağırdı.Sonra kapıyı çarpıp çıktım."

"Karı-koca gibi kavga ettiniz yani." Şişeyi kafasına dikip sigarasını yakmıştı. "Ohoo daha yeni başladık.Şimdiden yaktın mı abi?" Sırıtan kardeşina bakıp dumanı yüzüne üfürmüştü. "Abilerde dağılır lan.Kafamı siktim Ateş.Seni dövüp adam ederim dedim ancak kendim yoldan çıktım."

"Vay be.Lan o zaman niye ağzıma sıçtın?" Mahir Ateşin ensesine tokat atmıştı. "Lan piç,o kadar ağzına sıçtım kapıyı çarpıp git diye mi?" Derin iç çekmişti.Yaşadıklarını düşündü bir kez daha.O kadar şeyden sonra ayrılacaklar mıydı? "Kalbindeki ben miyim bir başkası mı bilemiyorum.Çok güzel bakıyor be abi.Sevdiğine inanıyorum,ancak yaptıkları hayal kırıklığı!"

"İki arkadaşın ortak noktası galiba şu güzel bakışlar..." Kaşlarını çatıp Mahire bakmıştı. "Kimden bahsediyorsun?" İkinci şişeyi açıp Ateşe baktı. "Oğuz.Çok güzel bakıyor be Ateş." Ateşi taklit edip kahkaha atmıştı. "Kaçırdığın çocuğa mı?Kafam güzel şaşıramıyorum."

"Bana baksın istiyorum.Bana baktığı gibi kimseye bakmasın.Yanında olayım,yanımda olsun.Köpek gibi kıskanıyorum.En kötüsü ne biliyor musun Ateş?Duygularımın farkındayım ama adım atamıyorum.Çok garip lan anlatamam."

"Ona dokunamıyorsun dimi?" Ateşe anlatamadığı şey tam olarak buydu. "Cevap vermek zorunda değilsin abi.Seni anlıyorum,ona iyi duygular besliyorsun.Peki sonra?Ona dokunmaktan iğreniyor musun yoksa korkuyor musun?" Asıl cevap vermesi gereken soru buydu. "Bilmiyorum Ateş sorma."

"Tamam abi ben sormayayım.Ancak sen kalbine mutlaka sor.Cevabı merak etmiyor musun?" 


AVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin