33;Bencilliye devam

1.3K 57 1
                                    

"Ateş!Ateş dur!" Peşinden koşup ona yetişmeye çalışıyordu.Ne söyleyeceğini henüz kendiside bilmiyordu. "Lanet olsun neden o kaydı silmedim!" Aniden durup peşinden koşan bedenin yakasını kavradı.Ona vurmak için elini kaldırmıştı. "Vur.Yemin ederim sesimi çıkarmam,ama beni dinle!"

"Neyini dinleyim lan?!Eskiden öfkeliydin tamam!Peki şimdi?!Niye silmedin lan o sesi?!Aynı yataktan çıkıp gelmedik mi buraya?!Bu yaptığın kahpelik!" Sinirden elleri titriyordu.Alaza vuramayacağını anlamıştı artık. "Unuttum.Yemin ederim silmeyi unuttum."

"Senin açıklamanı siksinler Alaz ya." Alazın umursamaz biri olduğunu unutuyordu Ateş.Badenin sesini kaydettiğini uzun zamandır kendisi bile unutmuştu. "Ben o sesi sana dinlettirmek için kaydettim!Badenin gerçek yüzünü gör istedim.Ama sen...Sen onu affetmiştin."

"İyi,onu affetim ama seni affetmeyi düşünmüyorum." Alazın yakasını bıraktı. "Neden?O orospu benden daha mı kıymetli?!" Roller değişmişti.Alaz Ateşin yakasını kavrayıp hesap soruyordu. "Aynen öyle.Bitti Alaz.Sen kendinden başka kimseyi umursamayan aptalın tekisin.Unutmadın,işine gelir diye saklamayı tercih ettin.Sen sana yapılanı unutmazsın çünkü." 

"Doğru,ben sen değilim sonuçta.Bana yapılan kahpeliği unutmaya dünden razı değilim!" Bu öfkeyi yağan yağmur soğuturdu ancak.Yağmurda ıslanan bedenlerin siniri bir türlü geçmiyordu.Ateşin bitti dediği yerde Alazın ipleri koptu.

"Hiç sevilmemişsin.Hayatta bir kez sevilen biri asla bu kadar bencil olmaz!Dön eski haline.Sevilmekten o kadar korkuyorsun ki,yatakta saklanıyorsun!Devam et bencil olmaya!Ne de olsa hiç sevilmeyeceksin!"


AVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin