"Alaz benim beyaz gömleğimi gördün mü?Yarın giymek istiyorum ama bulamı-" Mutfağa geldiğinde gömleğini Alazın üzerinde bulmuştu.Sevgilisini baştan aşağı süzüp yutkundu.Göğsünü yarıya kadar açık bırakmış,dudaklarında pastanın bıraktığı yağlılık vardı. "Yalnız pasta çok iyi Ateş.Sende denemeli-"
Alazın çenesini kavrayıp dudaklarını birleştirdi.Alt dudağını dişleriyle çekiştirip diliyle yalamıştı.Dilini sıcak ağızdan içeri yollamış Alazın diliyle buluşturmuştu.Krema tadını almayı başarmıştı. "Çok iyiymiş gerçekten." Tekrar dudaklarına kapanan dudakları kabul etmişti.
Elleri şortun içine girmiş ve dolgun kalçaları avuçlamıştı.Alazı kucağına alıp odaya götürdü.Sırtı yatakla buluşan bedenin inip kalkan göğsünü avuçluyordu.Alazın nefessiz kaldığını anladığında dudaklarını ayırmıştı. "Hala gömleği giymekte kararlı mısın?"
"Üzerinde parçalamadığıma dua et." Bu gece yine eğlenceli geçecekti...
Annem:
Oğlum doğum günü için ne istiyor?
Ateşi durdurup annesinin mesajına bakmıştı.Aradaki buzlar eriyordu.
Oğlum:
Evimize geri dön.Seni çok özledim
Annem:
Gerçekten mi?Eğer öyleyse geri dönerimm
Oğlum:
Geri dön anne.Sevgilimle tanışmak istemez misin?
Annem:
Sen ciddi misin?Tabii ki isterim!!!!
"Gerçekten bizi tanıştıracak mısın?" Ateşi kafasıyla onaylamıştı.Çoğu kişi biliyordu zaten. "Kayınvaliden seni hemen kabul edecek.Annem baya neşeli biri,kızacağını düşünmüyorum." Alaza gülümsemesine rağmen gerilmişti.Daha yeni kavuşmuştular,bir olayı daha kaldıramazdı bünyeleri. "Sen nasıl istersen öyle olsun.Tanışırız kayınvalidemle."
.....
"Bana hanımcı diyordunuz ama ben gece dışarı çıkabiliyorum.Nerede Alaz?Nerede Mete?Ay ben Efemi yalnız bırakamam bilmem ne.Hele Alaz,Ateş bensiz uyuyamaz diyor!" Oğuz bilmem kaçıncı bardağı dikmişti kafasına.Bu gece Keremle takılıyordular.
"Yirmi dakika sonra Eceyi aramam gerek demiyormuydun?" Ağzı açık şekilde Oğuza baktı.Ece gece dışarı çıkmasına yirmi dakikadan bir aramak şartıyla izin vermişti. "Sen niye bu haldesin?Gözlerin ağlamaktan şişmiş diyorum inkar ediyorsun.Para sıkıntın falan mı var?"
" Hiç para için ağladım mı Kerem?" Olumsuzca kafasını salladı.Oğuzun aşk için ağladığını tahmin edemezdi. "Babaannende iyi.Oğuz derdin ne?" Çalan şarkıyı duyunca gülümsemişti.Bardağını doldurup havaya kaldırdı. "Kerem bak bu şarkı beni anlatıyor!"
Bir kulunu çok sevdim o beni hiç sevmiyor
Kalbimi ona verdim artık geri vermiyor
Elim kolum bağlanmış çaresizim Allah'ım
Bu canımı sen verdin benden almak istiyor
"Bu canımı sen verdin benden almak istiyor..." Anlamıştı artık Oğuzun derdini.Aşk öyle bir duyguydu ki,yaşattığı hayal kırıklığını teselli edemezdin.Oğuzla içmek dışında yapabileceği bir şey yoktu.
"Kimleri görüyorum!Kankalar nasılsınız?" Semih Keremi görünce sırıtmıştı.Alazın tayfası onu görünce bir güzel geriliyordu. "Seni geberticem lan it!" Kerem ayağa kalkıp yakasını kavramıştı.Yılbaşında yarattığı olay yüzünden hala Semihe kızgındı. "Siz hepiniz bana dalmaya bayılıyorsunuz ahahhaha!Ancak ben sizi seviyorum.Çünkü hepinizin sakladığı şeyler var."
"Kerem bırak,elini kirletmeye değmez." Oğuz cüzdanını çıkarıp masadan kalkmıştı. "Oğuzcum burası benim mekanım.Bu gece bendensin." Derin nefes verip Keremin bileğini tuttu.Arkadaşını peşinden sürükleyerek mekandan çıkarmıştı.
"Bir kulunu çok sevdim.Ama onun haberi bile yok..." Semih Oğuzun gidişine kadeh kaldırıp mırıldandı.
Kim hangi çifti beğeniyorrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023