97;Elimde çiçekler

672 29 3
                                    

"Neredesin sen?Efe ben sana kendimi anlatamıyor muyum?!Arıyorum ulaşamıyorum!" Metenin sesi duyulmasın diye odanın kapısını kapatmıştı. "Sakin olur musun?Alt tarafı yarım saat geç kaldım." Metenin neye bu kadar sinirlendiğini anlayamıyordu. "Efe,bir süre dışarıda takılmak yok demedim mi?Neden zorluyorsun?!"

"Mete abartıyorsun.Neden böylesin merak ediyorum.Dışarı çıkmam neden bu kadar sorun?" Gerçeği söyleyip Efeyi korkutmak istemiyordu.Ancak şimdi susarsa ilişkilerine zarar vereceğini biliyordu. "Kaza değildi.Kim yaptı bilmiyorum...O gece motorumun uçuruma yuvarlanması kaza değildi."

.....

"Mahir?" Elinde çiçek,çikolata kapının önünde dikiliyordu. "Babaannen evde dimi?" Oğuz kahkaha atmamak için dudaklarını birbirine bastırmıştı. "Mahir beni babaannemden isteyecek gibisin." Gözlerini devirip kanepede oturan kadının elini öpmek için yaklaşmıştı. "Merhabalar efendim." Mahir elini öpünce kadının gözleri Oğuzla buluşmuştu.Torunu gibi kendiside gülümsüyordu.

"Kahveni tuzlu mu yapayım?" Oğuzun hala şaka yaptığını görünce kaşlarını çatmıştı.Mahirden uyarı alınca çikolatayı alıp mutfağa geçmişti.Şimdi yaşlı kadınla baş başaydı. "Nereden başlayacağımı bilmiyorum aslında.Lakin siz neden bahsettiğimi biliyorsunuz.Ben duvarları olan bir adamım.Bazen o duvarlar gözümün önünü görmeme izin vermez.Bu yüzden hatalar yaparım...Sizden özür dilerim.Bana izin verirseniz kendimi daha düzgün şekilde tanıtmak isterim." Kadının gözlerinden onayı alınca terleyen avuçlarını dizlerine silmişti.

"Ben Mahir Sabancı.Oğuz için herşeyi yapacak olan ikinci kişi.Çünkü birincilik hep sizde kalacak."

.....

"Semih dur-" Boğazını sıkan elleri ittirmeye çalışıyordu.Bu kez yaptığı hatanın bedelini ödeyecekti. "Anlamayacağımı mı sandın?!Beni nasıl küçük düşürürsün?Bunu arkadaşına nasıl yaparsın!?" Hırs gözlerini kör edince kimsesiz kalırdın. "Sana hep sahip çıktım lan ben!Sana bıçak tutmayı sırtımdan vur diye mi öğrettim BADE?!"

Tırnaklarını Semihin koluna geçirip boğazındaki eli gevşetmişti. "Senlik bir durum yoktu-" Badeye tokat atmak için elini kaldırmıştı.Ama hayır,ona vuracak kadar kötü biri değildi. "Benim yatağımdaydı!Yanına yattığı kişi bendim!Arkadaşındım lan!Bitti duydun mu?!Çöplüğünde sonsuza kadar yalnız yaşayacaksın!Ben yokum artık."

Elini çekince yere yığılan bedenin önüne tükürmüştü. "O zaman Meteye söylerim!" Badeyle gözleri buluştuğunda kaşlarını çatmıştı. "Ne sikim saçmalıyorsun lan sen?!" Bade ayağa kalkıp üzerini temizledi. "Gerçekten kaza mıydı?Mete gibi biri kaza yaptı öyle mi?Belkide yıllardır Meteden satın almak için uğraştığın motoru sen bozdun?Kim bilir..."



Kim yaptı sizce?Tahminleri alayım...

AVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin