99;MeteHan diyoruz!

719 35 3
                                    

"Bakıyorum adımı unutamamışsın." Mahirin karşısına oturup bacak bacak üstüne atmıştı.Bakışları Turgutun beyazlayan suratındaydı. "Ne o?Mezardan çıkıp gelmişim gibi bakıyorsun Turgut?" Oğuzun ona yalan söylemesi Mahiri sinirlendirmişti.Burnundan solan adama sırıtarak bakıyordu Mete. "Ne istiyorsun?"

"O soruyu ben soracaktım Mahir abisi.Siz benden ne istiyorsunuz?Konuyu kapatmadık mı?" Mahir parmağını çıklatıp bıçağını masaya bırakmıştı. "Bıçak çıkarttın eyvallah dedik yuttuk.Biz konuyu kapattık Mete." Gözleri Mahirin masaya bıraktığı bıçakdaydı.

"Bir kaç hafta önce kaza yaptım.Motor kazası.Kendimi motordan atmasaydım şimdi ölmüştüm." Metenin buraya neden geldiğini hala anlamamıştı Mahir. "Geçmiş olsun.Yapabileceğim bir şey var mı?" Mete onu kafasıyla onaylayıp telefonunu masaya bıraktı. "Ben motorda hız yapmaktan korkmam.Maalesef o gece kendimden çok güvendiğim motorum arızalanmış."

"Mete kısa kes." Videoyu oynatıp telefonunu Mahirin önüne bırakmıştı.Kehribar gözler karanlıkta bir kişinin motora yaklaştığını farketmişti.Henüz adamın sırtını izliyordu.Yüzünü döndüğünde gözleri büyümüştü. "Turgut?"

"Bingo!Masaya bıraktığın bıçak senin,ancak alınacak intikam benim." Mahirin gözleri Turgutu bulmuştu. "Montaj abi!İt bize kafayı takmış yalan söylüyor!" Mete masadan bıçağı alıp Turgutun boğazına dayamıştı. "Sus lan!İçinde bana kin besliyordunsa karşıma çıkacaktın piç herif!"

"Mete dur!Turgut özür dileyecek konu kapanacak.Gereken cezayı ona ben veririm." Turgutun yaptığı hatayı kabul ediyordu,lakin ölmesine izin veremezdi. "Ben sana dedim,bir şey taşıyorsam kullanmaktan çekinmem!" Gözlerini Mahirden alıp Turgutun kulağına fısıldamıştı. "Kendi canım sikimde bile değil.Ancak canımın canına bir şey olsaydı seni gebertirdim."

Metenin neden bahsettiğini anlamamıştıTurgut.Sağ eli masaya yatırılınca kaşları havalanmıştı.Artık herkes Metenin ne yapacağını biliyordu. "Hayır!" Mahirin bıçağını Turgutun avcuna saplamıştı.Gözleri bir an bile olsun kehribarlardan ayrılmamıştı. "Şimdi al itini.Bir daha karşıma çıkarsa bu kez gırtlağını keserim."


Mete sana aşığımmmmm

AVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin