25;Online seks 18+

2.1K 61 0
                                    

"Oğluşum,hoş geldin!" Annesini evde görmeyi beklemiyordu. "Hoş buldum." Ona gülümseyerek bakan kadına bakıyordu.Alaz için güzel sofra hazırlamıştı. "Hadi,seni bekliyorum kaç saattir." Keşke daha önce haber verseydi.Çünkü Alaz çoktan yemişti. "Oğlum hadi."

Bir daha ne zaman aynı sofrada oturacaklar bilmiyordu.Elini yıkayıp salona geldi.İki kişi için fazlaydı bu kadar yemek. "Börek yaptım.Sen seversin." Elinde çatal böreğe bakıyordu. "E-evet,çok severim.Neli yaptın?"

"Ispanaklı." Gözleri dolmuştu Alazın.Bu yüzden bakışlarını yere dikip bir süre bekledi.Alazın ıspanağa alerjisi vardı. "Oğlum yesene.Bak çok uğraştım hadi kırma beni." Gülümseyerek annesine baktı.Belki oğlunu tanımak için Alazın zehirlenmesi gerekiyordu.Çatalına batırdığı dilime baktı. "Ç-çok güzel kokuyor..."

Çalan telefonu onu kurtarmıştı.Ateşin aradığını görünce masadan kalktı. "Anne,kusura bakma cevaplamam gerekiyor." Kanepeye bıraktığı çantayı alıp odasına gitmişti.Oğlunun kapıyı kilitlemesini sırıtarak izliyordu. "Benim oğlum aşık olmuş ahahah!"

"Ne oldu?" Ateşin onu araması için kötü bir şey olması gerekiyordu. "Özledim." Sesi ciddi olmadığının kanıtıydı. "Ateş-" Görüntülü aramaya geçmiştiler.Ateşin çıplak göğsünü görünce yutkunamamıştı. "Sen gerçekten aptalsın."

"Özlediğini düşündüm.Yanlış mı yaptım çapkın çocuk?" Bakışları Alazın dudaklarına kaydı.Dili alt dudağını yalamış,ıslatmıştı. "Oyun mu istiyorsun?Oynarız." Gömleğinin eteğini kavrayıp hafif yukarı kaldırdı.Ateşin gerilen yüzünü izlemek ona keyif veriyordu.

"Bak bende ne var."  Rakıyı açıp çıplak göğsüne damlattı.Alazın göğsünden karnına doğru akan rakıyı görünce yutkunmuştu.Şimdi o çıplak göğsü diliyle yalamak vardı... "Ev boş mu?" Kahkaha atıp üzerini çıkardı. "Annem evde.Şansına küs." Karşısında soyunuyordu Alaz.Ateşin kalkmış aleti pantalonunu zorluyordu.

"Teklifimi düşündün mü?" Aldığı kısık nefesleri duyunca görevini tamamladığını anlamıştı. "Tabii.Şimdi sen kalkmış aletini halledersen benden cevabımı duyarsın." Ateşe göz kırpıp kamerayı yüzüne tuttu.İzleme sırası Alazdaydı.

Ateşin kalkmış aletini kamerada görünce deliği sulanmıştı.Yumruklarını sıkıp aletini çeken damarlı elleri izliyordu.Ateşin inip kalkan göğsüne baktı.Elini meme uçlarına götürüp işaret parmağıyla etrafını çizmeye başladı. "Alaz ah!" Onun için inleyen adamı duyunca göğüs uçlarını sıktı.Ateşle beraber inlemeleri odayı doldurmuştu. "Seni acil sikmem gerekiyor!"

 "Seni acil sikmem gerekiyor!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin