7;Ateşin oyunu

2.6K 99 5
                                    

"İnanıyor musun?Benimle yattıktan sonra yüzüme bile bakmadı.Yakışıklı ve bunun farkında!Çok üzülüyorum Sibel.Alaz beni mahvetti ya!" Yan masadaki kızın konuşmasına kulak misafiri olmuştu.Alazın ismini duymayana kadar kim bu şerefsizliyi yapar diye düşünüyordu.Alazın ismini duyunca hiç şaşırmamıştı.

"Duyuyorsun dimi?Pezevenk herkesi elden geçirmiş." Efenin bakışları karşı masaya kaydığında küfür savurmuştu.Kader miydi bu? "Ateş bizi ilgilendirmez.Adamın kendi hayatı, bırak kararını kendisi versin."

"Sikeyim onun vereceği kararı lan!İlişkimin içine etti!" Bardağı kafasına dikip masaya bıraktı.Sigarasını yakıp dans eden çiftleri izliyordu. "Keşke ona bir ders vere bilsem.Hiç unutamayacağı şekilde hem de." 

"Ne yapacaksın?İbret olsun diye sen mi sikeceksin onu?" Efenin şakasına söylediği şey dikkatini çekmişti.Yapar mıydı bu kadarını?Sigarasını söndürüp lavaboya gitmek için ayaklandı.Köşe bucak yiyişen çiftleri görünce düştüğü duruma lanet okumuştu. "Yavaş!"  Kapıyı açtığında üzerine yığılan beden Ateş için beklenmedikti. "Beni eve götür!"

"Alaz?" Ayakta durmaya zorlanıyordu.Ateş burnuna dolan alkol kokusu yüzünden kaşlarını çatmıştı. "Leş gibi kokuyorsun, sürtünme lan bana!" Temiz yüzünü Ateşin göğüsüne sürtüyordu. "Beni eve götür!" 

"Bana bak lan!Hizmetinçin mi var senin?Siktir git kendine şoför bul!" İtmeye çalıştığı beden koala gibi ona yapışıp bırakmıyordu. "Beni eve götür,söz kafam yerine geldiğinde seninle ilgilenirim..." Dudaklarını öpmek için yaklaştığında Ateş panikle onu itmişti.Sarhoştu dimi?Bilerek yapmıyordu yani...

"Tamam lan!Seni evine değil evime götürüyorum.Yarın hiç uyanmak istemeyeceğin bir dünyaya uyanacaksın...Alaz."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin