37;Mete gitti

1.3K 52 3
                                    

"Sikeyim ders bitiyor,nerede Kerem?"  Kaç saattir Kereme ulaşamıyordular.Metenin dersleri ekmesi alışılmadık bir durum değildi,ama Kerem? "Arıyorum ama telefonu kapalı.Evine gidelim belki hastadır." Oğuzu kafasıyla onaylayıp onlara seslenen hocaya baktı.

"Çocuklar,bir sorun mu var?" Oğuz önüne dönmüştü. "Özür dilerim hocam." Biri tırnaklarını yiyor,diğeri sol bacağını estiriyordu.Dersin bitmesine yirmi dakika kalmıştı ve bekledikleri kişi kapıyı çalmadan içeri girmişti. "Kerem,bu ne saygısızlık!?"

Keremin sınıfa girdiğini görünce ayağa kalkmıştılar.İnip kalkan göğsü nefes almakla uğraşıyordu.Koşarak gelmiş olmalıydı. "Alaz,Oğuz." Arkadaşlarının titreyen sesini duyunca birbirilerine bakmıştılar. "Mete gitmiş lan!Babasının yanına Tekirdağa gitmiş!" 

"Ne anlatıyorsun lan sen?!" Koşarak Keremin yanına gelmiştiler.Metenin instagramda paylaştığı son fotoğrafı onlara gösterdi.

Metenin instagramda paylaştığı son fotoğrafı onlara gösterdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mete ben gidiyorum ama bu şehir arkamdan gelecek. (740 kişi beğendi.)

"Hocam kusura bakmayın çıkmamız lazım." Oğuza bakış atıp sınıftan çıkmıştılar.Meteyi arıyordu,ancak telefonu kapalıydı.Bir veda etmeden gitmiş olması Alazın canını yakıyordu. "Sen nereden öğrendin Tekirdağa gittiğini?"

"Metenin çalıştığı kafeden geliyorum Oğuz.Yeni eleman arıyorlar.Patronuna babasının yanına gideceğini söylemiş!Aklım almıyor neden haberimiz yok?!" Keremin isyanına dudaklarını büzmüştü.Alaz hala aramaya devam ediyordu.

"Neden derste değilsiniz?" Alaz Ateşin sesini duyunca ona dönmüştü.Bakışları hemen Efeyi bulmuştu.Haberi yok gibiydi. "Kötü bir şey mi oldu ne bu haliniz?" Oğuz Ateşin karşısına geçti. "Mete,arkadaşımız gitmiş."

"Nereye gitmiş?" Efe konuşunca ona dönmüştü. "Tekirdağa,babasının yanına.Bize haber vermeden gittiği için üzüldük." Üzülen yalnız siz değildiniz Oğuz...



MeteHanımızın fotoğrafı gözüktü mü arkadaşlar?

AVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin