78;Abiye yumruk

794 26 3
                                    

"Yürü eve gidiyoruz." Şaşırarak Mahire bakmıştı.Ona vurmasını,hatta bağırmasını beklerken sakin tavrıyla karşılaşmıştı. "Kız istemeye gelmeyeceğim." Kaçırdığı bakışlarını Ateşin yüzüne çıkarmıştı.Kardeşinin üzerindeki önlüğe bakıp sırıttı. "Bok çukurunda gebermeye kararlısın eyvallah.Annem seni yanımda görmek istiyor."

"Hafta sonu Alazın doğum günü.Bu beraber geçireceğimiz ilk doğum günü ve ben onu yalnız bırakmak istem-" Mahirin kahkahası lafını bölmüştü.Abisinin yüzündeki sahte gülümseme az sonra silinmişti. "Senin aşkını sikeyim Ateş.Duydun mu?"

"Yapma.Beni delirtme.Ben senin kardeşinim,en az senin kadar delirebilirim.Biliyorsun dimi?" Ateşin sıktığı yumruklarına baktı.Sinirden boynunda beliren damarlar patlayacak gibiydi. "Abinim diye bana karşılık vermiyorsun öyle mi?İğreniyorum lan senden.Söylesene,sen mi onu sikiyorsun o mu-"

Sıktığı yumruğunu Mahirin suratına geçirmişti.Avuçlarına batan tırnakların canını yaktığını şimdi farkediyordu. "Artık bir kardeşin yok.Onun canını yaktığında bile karşına geçmedim!Ama yeter!Benim olana dil uzatıyorsun.Dur artık yoksa abi katili olucam!"

Hızla soyunma odasına girip yere çökmüştü.Abisine vurduğu için ağlıyordu şimdide.Yirmili yaşlar hep böyle zor mu geçerdi?Hayat böyleydi.Öyle bir an gelirdi ki,bazı yolların dönüşü,bazı hataların özrü ve bazı insanların anlamı olmazdı.

"Sikeyim canım çok yanıyor.Neden lan neden!" Yumruk yaptığı elini yere vuruyordu. "Beni anlaman neden zor!" Hıçkırıklara boğulan beden gözyaşlarını durduramamıştı.Hayat bazı şeyleri kafana vura vura,bazılarını kalbini kırarak öğretirdi.Kırılan kalbimizi cama benzetiyorum.Kırıldığında toplamak için uğraşırıp ellerimizi kanatırız.

"Ateş!Ateş dur!" Alaz ona arkadan sarılıp hareket etmesini engellemişti. "Bırak!Alaz bırak!" Ona sıkıca sarılan kolları ittirememişti. "Bırakamam!Bırakırsam bir daha toparlanamazsın..." Bir süre Ateşin sakinleşmesini bekledi.Aşkın bedeli vardır.Maalesef en ağır şekilde ödüyordular.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin