68;Mete Efesine kavuştu!

909 32 20
                                    

"Mete ne yapıyor-" Omuzlarından itip onu yatağa atmıştı.Üzerine çıkan bedene şaşırarak bakıyordu. "İn üzerimden kalkıcam." Onu ittirmek için uğraşan elleri tutup yatağa bastırdı. "Efe,ben seni çok özledim." Mete kafasını boynuna gömüp kokusunu içine çekmişti.

"M-Mete..." Titreyen sesi gözlerinin dolmasına sebep olmuştu.Metenin onu özlediği gibi o da özlemişti. "Çok özledim Efe.Çok özledim." Efenin alnına öpücük kondurmuştu. "Hasretinden geberecek gibiyim." Mete gözlerini kapatıp alınlarını birleştirdi.Şimdi sıcak nefesleri birbirinin dudaklarına değiyordu. "Ben seni öpmeye kıyamıyordum Efe..."

Baş parmağı Efenin dudaklarında gezindi. "Metenin Efesisin sen.Başka türlüsü olmaz,olamaz.Sana bakarken titreğen kalbim bir başkası için atamaz.Mete Efeden vazgeçmez." Efenin yanaklarından akan yaşları sildi. "Lütfen acıma son ver artık." Efenin elini tutup göğsünün üzerine koydu. "Çok acıyor Efe.Nefes alamıyorum,boğuluyorum.Sensiz geçen her saniye idama yürüyor gibi hissettiriyor."

"Mete..." Gözyaşları konuşmasına izin vermiyordu.Mete gözlerini kapatıp Efenin omzundaki izi öpmüştü.Bu yarayı aldığında Efenin canı ne kadar yandıysa,Mete görünce canı o kadar yanmıştı. "Özür dilerim...Yanında olamadığım her saniye için özür dilerim.Senden hiç vazgeçmedim,hiç vazgeçmeyeceğim.Lütfen artık acıma son ver."

Sıkıca sarılmıştı Meteye.Yaşadığı her şey Meteye sarıldığında gözünün önüne gelmişti.Efenin ona sarılıp hıçkırarak ağlaması Mete gibi birini darmaduman etmişti.Kimsenin diz çöktüremediği çocuk aşkın önünde ayakta duramıyordu.

.....

"Hayırlı işi uzatmanın anlamı yok.Kız istemek için gün belirleyelim."  Önündeki tabağı geri itmişti. "Henüz erken olduğunu düşünüyorum baba.Hem Ateşin askeliği var daha.Sağ salim gidip gelsin sonra bakarız."

"Ateşi beklemene gerek yok Mahir.Asiye kızımla konuştuk biz,o da artık bu işin adı konulsun istiyor." Bu defa kaçacak yeri yoktu. "Oğlum,aklında başka biri varsa söyle.Ama Asiye iyi kız,sana çok iyi eş,çocuklarına iyi anne olur." Annesine bakıp kafasını olumsuzca salladı.Aklında biri vardı,ancak neden aklına geliyordu kendisi henüz bilmiyordu.

"Nereye?" Masadan kalkmıştı. "Turgutta kalırım bu gece.Beklemeyin yani." Oğuza gidiyordu.


Son dakika haberi:Bir kişinin ölümüne karar verdim,hazırlıklı olun yani.

Son dakika haberi:Bir kişinin ölümüne karar verdim,hazırlıklı olun yani

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin