"Ona kızıyorum ama hesap soramıyorum.Hangi hakla neyin hesabını sorayım?Durmam gereken yeri bilemedim Efe." Bir kulağı Ateşte,bir gözü telefondaydı.Yeni yıla dakikalar kalmıştı. "Hangimiz durmamız gereken yeri bildik?Hiçbirimiz.Bana bak,Mete benden nefret ediyor.Ben ne yapıyorum?Sürekli kaçmakla uğraşıyorum.Behlül bile bu kadar kaçmadı lan!"
"Efe kim ne derse desin ben doğru yaptığına inanıyorum." Doğru mu duymuştu?Dudaklarını birbirine bastırıp kafasını yere eğmişti.Ateş arkadaşı olsa bile gözyaşlarını görsün istemiyordu. "Eğme başını dik tut.Kendini zayıf görme Efe.Sen hepimizden güçlüsün.Aşkından vazgeçmek yürek ister,biliyorsun dimi?"
"Ben böyle aşkın ızdırabını.Boş ver şimdi,yeni yılın kutlu olsun Ateş." Efeye sarılıp gülümsemişti.Bir yılı daha geride bıraktılar.Geçen yılda aynı böyle girmiştiler yeni yıla. "Umarım bu yıl hayat yüzümüze kahkaha atar."
.....
Motoruna bakıp sigarasını yakmıştı.Son iki yıldır motoruyla giriyordu yeni yıla.Annesi az önce yeni yılını kutlayan bir mesaj göndermişti ona. "Yeni yılın kutlu olsun Metenin Efesi.Ayrılık yılların bize hediyesi olmuş..."
.....
"Tüm planlarım mahvoldu!Semihi geberticem!" Muhteşem dörtlüden yalnız ikisi beraber yeni yıla girmeyi başarmıştı. "Kerem.." Sinirle Oğuza baktı.Onu sinirlendirecek bir şey söylemesin diye dua ediyordu kalbinde. "Ne var Oğuz?!"
"Yeni yılın kutlu olsun." Kolundaki saate bakıp gözlerini kapattı.Zor bir gün geçirmişti ve en önemlisi yılbaşını unutmuştu. "İyi ki varsın Oğuz.Bazen,hatta bazen değil çoğu zaman tartışa biliriz ama...Seninle tartışmak bile güzel lan!"
"Gökten kafama taş düşecek Kerem.Bu sen misin?" Oğuzu hiç duymamış gibi yapıp ona sarılmıştı.Muhteşem dörtlü ve Muhteşem ikili için yılbaşı olaylı geçmişti.Umarım hepimiz için güzel ve mutlu bir yıl olur!
Çapkın:
Beni sevebilir misin?
Ateş:
Ne?
Çapkın:
Hiç sevilmemişim ya ben,öyle söyledin.Sen sevebilir misin beni?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023