"Ben yoruldum hayat!Gel üstüme al canımı!" Şarkıya yanlış eşlik ediyordu.Kadehini bitirip bir tane daha süzmüştü. "Şansımı sikeyim." Yanına oturan kişiyi görünce dudaklarının arasında mırıldanmıştı. "Bir tanede bana." Semihin uzattığı kadehi doldurmuştu.
"Nereye gitsek mekan senin çıkıyor.Neden sürekli burnumun dibinde bitiyorsun piç herif..." İşaret parmağı Semihin yüzünü gösteriyordu. "Kaç yıldır ağzına sıçtığım için özür dilemem.Ama sen yinede kusura bakma." Alazın doldurduğu kadehi kafasına dikmişti. "Hop yavaş,ne oluyoruz?"
Semihe göz kırpıp şişeyi kenara bırakmıştı. "Ben var ya,iki yıldır senin Oğuza aşığım.Öyle böyle değil hem de baya delicesine." İçkisini yudumlayamadan Semihin üzerine boşaltmıştı. "Lan it!" Paltosunu çıkartıp ıslanan gömleğini çekiştiriyordu. "Yaptığın itirafı sikeyim!Taşak mı geçiyorsun lan?Sikeyim Oğuzu benden kıskandığın için mi-"
"Senaryoya bak!Oğuz kim sen kim.Benim durumum ortada,sen niye bu haldesin?" Alaz bakışlarını üzerinden çekmişti. "Ateşle ayrıldık,ayrıldım yani.Olmadı yapamadık.Belkide fazla zorladık bilmiyorum."
"Siktir et Ateşi.En iyisi tek tabanca takılmak.Bak bana ne kadar mutluyum." Alaz Semihe baktığında ikisi dayanamamış kahkaha atmıştı.Kimse inanmamıştı çünkü. "Tamam lan tamam mutlu değilim,ancak kafam rahat." İşte bunu onaylıyordu Alaz. "Sende aşk acısı çekiyorsun.Farkımız ne?"
Yoktu.Aradaki sessizliği eşlik ettikleri müzik bozmuştu. "Vurgunum,yorgunum.Senin yoluna ölürüm ben!" Alaz içiyor,Semih her kadeh boşaldığında onun için dolduruyordu.Bu kadar zaman kavga etmek yerine konuşsaydılar iyi arkadaş olurdular aslında. "Alaz yeter.Nasıl gideceksin lan evine?"
Ayakta durmaya zorlanan bedenin koluna girmişti Semih.Kolundaki saate bakıp iç çekti. "Bu saatte sana nereden taksi bulayım..." Her mekanda kendisine ait odası vardı.Alazı yukarı sürükleyip odaya çıkarmıştı. "Bak yarın uyandığında bana teşekkür et!Neden mi?Çünkü seni sokağa atmadım.Hey,neden iki tane Alaz var?"
Alkolün etkisiyle Alazı yatağa attı.Semih yatağın diğer ucuna gelip ıslanmış gömleğini çıkarmıştı. "Keşke içmeseydim lan.Seni evine bırakır-hayır bırakmazdım.Şoförün müyüm lan senin?!" Yatağın diğer tarafına uzanıp gözlerini kapatmıştı. "Semih..Sağ ol lan."
"Eyvallah."
Düşünsenize ikisini çift yapıyorum sjsjsjsjssjsj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023