12;Birileri sorumluluk almak istiyor

2.4K 107 3
                                    

"Sakın!" Efe geçmişti karşısına.Ateş bahçede Meteyi görünce onu dövmek için ayaklanmıştı. "Efe çekil!Ben onun gibi kuytu köşede yapmayacağım!" Hala karşısında dikilen çocuğa bakıyordu. "İzin veremem.Durun artık!Böyle devam ederse sonuçları ağır olur!" 

"Üvey abin için endişeleniyor musun Efe?" Efenin yüzündeki renk değişimi gözünden kaçmamıştı.Mete Efenin üvey kardeşiydi.Efenin babası bir yıl önce Metenin annesiyle evlenmişti. "Saçma sapan konuşma,yok öyle bir şey.Ben sadece her hangi biriniz geberip gitmeden konu kapansın istiyorum!Tamam,Alaz eşek herifin teki.Ama yaptığın doğru mu?Hayır.Kötüye kötülük yaparak kazanamazsın."

"Alaz kötü mü?Alaz şeytanın ta kendisi!Yaptığım şeyin sorumluluğunu almayacağımı mı sanıyorsun?Ben Alaz değilim Efe." Ateşin önünden çekilmeyecekti.Çünkü Metenin üniversiteden kovulmasını istemiyordu. "Gidemezsin.Ona vurmak için beni ezip geçmen gerekiyor!Yapacaksan buyur,hodri meydan." Camdan bahçeye baktığında Alazın 1.60 boylarında,sarışın kızla konuştuğunu görmüştü.

Farkında olmadan kaşlarını çatarak onları izliyordu.Alaz kızın numarasını alınca dayanamamış aşağı inmişti. "Ateş!Ateş sakın!" Arkadaşının peşinden koşarak gitti. "Tamam canım akşam sendeyim." Kız parmak uçlarında kalkıp yanağına öpücük kondurmuştu. "Alaz,kazak yakışmış." Bakışları bir anlık Meteyle buluştu. "Şunun beyazı var,istersen vereyim Oğuz?"

"Bir ara gelip bakarım." Kerem trafikte kaldığı için henüz gelmemişti.Muhteşem üçlü merdivenleri çıktıktan sonra ikiye bölündü.Alaz lavaboya,diğerleri sınıfa gitmişti. "Hey!" Biri bileğinden tutup onu içeri sokmuştu.Ağzını kapatan eli ittirmeye çalışıyordu. "Bağırma!"

"Ne istiyorsun lan benden?!Dokunma uzaklaş!" Alazın dibinde olduğunu daha şimdi farketmişti. "Uzaklaş diyorum." Gözleri Alazın kapatmak için uğraştığı boynuna kaydı.O gece bıraktığı iz morarmış bir şekilde orada duruyordu. "Bakışlarını hemen üzerimden çek!" 

"Beni dinle.O gece aslında-" Alaz göğsünden itince aralarında gerekli mesafe açılmıştı. "Tek kelime dahi etme.Hataydı tamam mı?Söylediğin tüm sikik imalar belkide yaşandı.Ancak hepsi hataydı!Tek gecelikti,oldu bitti." Alaza bir adım attı.Bedeninin gerildiğine şahit olmuştu.Az önce kükreyen aslan şimdi bakışlarını kaçırıyordu.

"Alaz,sorumluluk alabilirim.Eğer kötü hissediyorsan...Bak senden hala nefret ediyorum.Ama bunu kabul edersen nefreti bir kenara bırakır,düşman olmayız." Kaçırdığı gözlerini Ateşin yüzüne dikti.Ateşe bir adım atıp aradaki mesafeyi tamamen kapattı. "Sen dün yaşadıklarını ne çabuk unutmuşsun ya...Sorumluluk almak hm?Sen git Badeyi yatağına al,sonra benim sorumluluğumu alırsın.Son kez söylüyorum,sikimde bile değilsin Ateş."

AVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin