4. "Dostane Seçim"

3.4K 192 8
                                    

1. SEZON 4. BÖLÜM
21 Ağustos 2016

  Blake ve Victoria sadece dumanlar arasında oturmuş bekliyordu. Doğrusu Victoria'nın Blake ile ilgili merak ettiği şeyler vardı. Mesela böylesine yakışıklı olduğu halde neden sevgilisi olmadığı.

"Söylesene, kızlar seni çok beğeniyor. Neden biriyle çıkmıyorsun?"

"Aşk adamı değilim, Cooper. Çıkmayı değil, yatmayı seviyorum." dedi alaycı sesiyle.

"Her istediğin kızla yatamıyorsun, nasıl hissettiriyor?"

"Bunu da nereden çıkardın? İstediğim her kızla yattım."

"Peki Jessie? Onunla yatmak istemez misin?"

"Jessie mi? Güzellik yarışmasını kazanmış bile olsa aptal sayılır. Ben zeki kızlardan hoşlanırım."

"Zeki ve güzel olmadığım için şanslıyım!"

"Ne? Zeki ve güzel olmadığın için mi? Yaklaş, Cooper. Sana bir sır vereceğim."

Blake'e yaklaştı Victoria ve kulağına fısıldadıklarını dinledi. "Sen aptal ve çirkin değilsin, aslına bakarsan tam bana göresin. Ama ne yazık ki seninle yatamam.  İsteyemeyeceğini biliyorum."

Şaşırmıştı Victoria. Blake onu beğenmişti ve onunla yatak aşkı yaşayamayacağını, böyle bir kız olmadığını biliyordu. Göğsü kabarmış olmaydı Victoria'nın biraz.

"Haklısın Sanders, ben yatabileceğin kızlardan..."

Victoria sözünün kesilmesine hiç bu kadar sevinmemişti. Ya da nefret etmeliydi. Kapının yavaşça açıldığını duydular. Orta boylu, ince biri içeri giriyordu. Ancak kapıyı açan o değildi. Arkada biri daha vardı. Duman o kadar fazlaydı ki sadece karaltıyı görebiliyorlardı.

İçeriye giren kişi aniden önlerinde yere yığıldı ve ardından kapı tekrar kapandı. Her ikisi de korkmuştu. Dumanların arasında yaklaştılar bedene. Uzun saçlıydı, bir kız olduğunu anlamaları zor olmadı.

"Bu da kim?" diye sordu Blake.

"Bilmiyorum, yüzünü göremiyorum. Ama yardım etmeliyiz. Hala yaşıyor."

"Yoksa bu..."

"Lanet olsun, Blake! Bu Melissa."

"Evet, lanet olsun. Burada hiçbir şey yapamayız. Nasıl olduğunu bile göremiyoruz."

"Ne demek bir şey yapamayız, yardım et!"

"Dinle, Cooper. Küçük bir odada dumanlar içinde mahsuruz. Ve bu oda bomboş. Onu kucaklamaktan başka hiçbir şey yapamazsın."

"Lanet olsun, biri yardım etsin!"

Jessie'nin revirde yattığı sıra çıkan tartışma Eva'nın odadan çıkıp gitmesiyle son bulmuştu. Çocuklar, onun kendini feda etmemesi için arkasından gitmişlerdi.

"Eva, bekle! Bu tek başına alabileceğin bir karar değil." diye bağırdı Vanessa.

"Görmüyor musun, Ness? Birbirimizle kavga ediyoruz. Ya ben gideceğim ya da birlikte McGregor'a gideceğiz."

Seçimlerini gözleriyle dile getirebilmişlerdi. Yedi kişi olarak McGregor'la konuşmaya gittiler. Giriş bekçisi McGregor'a haber vermek için geçerli bir sebep istiyordu.

"Lanet olsun, Sheeran! Acil bir durum, McGregor'a haber ver!"

Giriş bekçisi Sheeran, daha fazla dayanamayacağını biliyordu. McGregor'a Yetenek-10 sınıfından yedi öğrencinin acil bir durum için geldiğini söyledi. Gregor, Yetenek-10 sınıfını duyunca birden sandalyesini çevirdi ve Sheeran'ın gözlerine baktı.

YETENEK OKULU (1 & 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin