7. BÖLÜM
Profesörün dışarı çıkmasıyla duvara yansıyan görüntü hepimizi dehşete düşürmüştü. Bir an önce buradan kurtulmak istiyorduk.
"Yeter artık, ben gidiyorum!" diye bağırdı Jessie.
"Bekle! Profesör dışarıdaysa yarın da cezaya kalmamız gerekebilir."
"Bu saatten sonra hiçbir şey umurumda değil, Cooper. Onu ben öldüreceğim!"
Jessie, beni dinlemedi ve derslikten çıktı. Snape ortalıkta değildi. Peki o ne işler çeviriyordu? Koşarak gidiyorduk, Jessie'nin ardından. Durdurak bilmeden erkekler yatakhanesini bastı.
"Uyanın. Buraya ölmek için gelmedik, onu yakalayacağız."
"Henüz uyanmadık, farkında mısın?" dedi Blake.
"Umurumda değil. Hepiniz kalkıyorsunuz, şimdi! Birlikte olursak onu yakalamak için bir şansımız olabilir."
"Pekala..."
Biz dışarı çıktıktan birkaç dakika sonra erkekler de kendilerine geldiler ve bahçede her zaman toplandığımız çardakta buluştuk. Jessie, görüntüleri anlatıyordu çocuklara.
"Bu mesajı daha öncede almıştık. Neden aynı mesajı gönderiyor?" diye sordu Jason.
"Bilmiyoruz. Ancak harekete geçmeliyiz. Yoksa her şey aleyhimize olacak." dedi Vanessa.
"Pekala, dinleyin. Bizi beşinci katta tuzağa düşürmüştü. Yani onu kendi yuvasında haklayamayız. İşini dışarıda bitirmeliyiz."
"Bunu nasıl yapacağız, Sanders?" diye agresif bir şekilde sordu Jessie.
"Kamera kayıtlarını yeniden izleyeceğiz."
"Neden?"
"Telefonlarınız yanınızda mı?"
"Cezalıydık bilmiyor musun? Hepsi odada." dedi Gwen.
"Mükemmel. Dinlenmediğimizden emin olmalıyız. Şimdi dinleyin, kayıtlar hala bizim elimizde. Eğer E.M. denilen şahsın ne sıklıkta nerede dolaştığını çözebilirsek, o beşinci katta olmadığı bir zamanda yukarı çıkabiliriz."
"Bunu neden yapacağız?" diye sordu Janett. Ne zamandır buradaydı?
"Melissa'yı kurtarmak için."
"Blake! Planımız onu haklamak. Birini kurtarmak değil!" diye bağırdı Jessie.
"İşte bu yüzden Melissa'yı kurtaracağız, Hughes. Onu kendi kozuyla haklayacağız."
Jessie ve diğerleri, Blake'in bu planını haklı bulmuşlardı. Ancak ben şu an bununla değil, Janett'la ilgileniyordum. Eva'yı kurtardığımızda bizimle ilgilenmiyordu, dördümüz cezalıyken o suçsuzdu, hiçbir ipucu bulamamıştı ve bulduğumuz ipuçlarını çözmemize de hiç yardımcı olmuyordu. Peki öyleyse ne işi var burada?
Buradan çıkarken herkesi yanımda götüreceğime dair söz verdim. Ve bunu düşüneceğimi hiç tahmin etmezdim. Sanırım Janett'ı pek de umursamıyorum. Aramızdaki ajan olabilirdi. O sırada bir koşu odaya bilgisayarını almak için gitmiş olan Vanessa, nefes nefese geri dönüyordu. Kayıtları yeniden izleyecektik. Vanessa oynatmaya başladı. Dikkatle izliyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETENEK OKULU (1 & 2)
FantasySıradan bir yetenek okulu gibi görünen McGregor, aslında öğrencilerin hayatta kalma mücadelesi verdiği bir yetenek okuludur. Karanlık güçlerin karşısında Yetenek-10 sınıfı vardır. İlk 60 bölümlük kısım 1. kitap, ikinci 60 bölümlük kısım 2. kitap Do...