36. "Karanlık Yolcu"

872 93 5
                                    

36. BÖLÜM

Gecenin ilerleyen saatlerinde sınıf yeniden bir araya geldi. Max ve Ethan'ı da alıp ağaç eve gittiler. Konuşmaları gereken önemli şeyler vardı.

"Artık neler olduğunu anlatacak mısınız?" diye sordu Zach, Victoria ve Blake'e dönerek.

Bir an için birbirlerine baktılar. İkisi de konuşmaya çekiniyor gibiydi ama bir yerden başlamaları gerekiyordu. Blake söze girdi.

"Çocuklar... Victoria'nın gözleri önünde bir patlama olmuş. Küçük bir patlama, Max'in anlattığı gibi. Yani..."

"Buradalar." dedi Max. Söylediğinden oldukça emindi. "Diğerlerinin ortadan kaybolmalarına engel olmalıyız. Karanlık Ordunun askerleri burada."

"Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?" diye sordu Mona.

"Çünkü hissediyorum."

"Hislerine nasıl güvenebiliriz, Max? Bu sence de biraz saçma değil mi?" diyerek araya girdi Jason.

"Bunu yakında anlayacaksınız. Şimdi Gardiyanların yanına gitmeliyiz. Karanlık Ordunun askerlerinden biri buraya geldiyse, bunu mutlaka hissetmiş olmalılar. Bütün cevap onlarda."

Bunun üzerine büyük bir hızla ağaç evden indiler ve binaya geri döndüler. Gardiyanlar durgun bir şekilde bekliyorlardı. İyileşmiş gibiydiler.

"Hey, siz iyi misiniz?" diye sordu Blake.

"Blake Sanders." dedi Gardiyan. "Bizden istediğin bir şey var mı?"

"Sormak istediğim bir şey var. Bu arazide, Karanlık Ordunun askerlerinin olduğunu hissettiniz mi?"

"Adlarını anmak hiç güvenli değil."

"Lütfen sadece soruma cevap ver!"

"Bir saat önce McGregor arazisine ilk kez giren birini hissettik. Gelmek için ateşi kullanan biri. Ama sadece birkaç saniye için buradaydı. Hemen geri gitti."

"Bu gördüğüm patlamayla alakalı olmalı. Ben gelmeden birkaç saniye önce oraya gitmiş olmalı çünkü alevlerin yükselişi aniden oldu." dedi Victoria.

"Onlardan birini gördün mü?" diye sordu taşıyıcı Gardiyan, Victoria'ya.

"Hayır. Sadece patlamayı gördüm. Herkesin görebildiğini."

"Öyleyse bu güvenli. Karanlık Askerler, geldikleri yerden birini almadan dönmezler. Kendinizi korumalısınız."

Gençler kimsenin ortadan kaybolmasına izin veremezlerdi. Bu yüzden erkenden ne önlem almaları gerekiyorsa almalıydılar ancak Karanlık Ordu hakkında bildikleri şeyler geçmişleri ve amaçlarıydı. Onları nasıl durduracaklarını bilmiyorlardı.

"Çocuklar, bu gece sadece uyuyun. Yarın bunun hakkında konuşacağız." dedi Max.

"Ne? Bunu ertelemek sence mantıklı mı?" diye sordu Blake.

"Gecenin bu vaktinde hiçbir şey yapamazsınız! Üstelik uyumak zorundasınız. Sadece gidin ve uyuyun. Yarın konuşacağız."

Blake, daha fazla karşı çıkamadı Max'e. Diğerleriyle birlikte ortak salonlarına gittiler. Bu sırada Max, tekrar mahzene indi. Pars'ın bu konu hakkında bir şeyler bildiğinden emindi.

"Bu kadar erken dönmeni beklemiyordum." dedi Pars, Max'i görünce.

"Bu kadar erken dönmek istemiyordum. Ama konuşmamız gereken şeyler var."

YETENEK OKULU (1 & 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin