50. "Ölü Ajanın Yardımları"

729 67 5
                                    

50. BÖLÜM

Victoria, Karanlık Askerin Jessie'yi almasına engel olmak için onun önüne atlamıştı ama istediğinde başarılı olamadı. Askerin kurşunu normal bir kurşundan çok daha büyük bir hızla Jessie'nin bedenine ulaştı.

"Hayır! Daha ne kadar kişi alacaksınız?" diye sordu Victoria, kendisine bakan Karanlık Askere. Ancak hiçbir cevap alamayacağını da biliyordu. Asker aniden alevler için kayboldu ortadan.

Çaresizce ağaç evde geri döndü Victoria. Tam aralarından birinin daha alındığını söylemek için arkadaşlarını uyandıracaktı ki, aklındaki kişiyi tamamıyla unuttu. Giderek azalıyorlardı ve ne kadar denerlerse denesinler buna engel olamıyorlardı.

"Orada kimse var mı?" diye sordu Jessie. Artık Karanlık Taraftaydı. Zifiri karanlığın içinde yürüyordu ve etrafında kimseler yoktu. "Orada kimse var mı?" diye sordu tekrar.

Birden karşısına biri çıktı ve "Ben buradayım, Daniel'la birlikte." dedi. Bu Sean'dı. Jessie, onları gördüğüne sevinmişti.

"Aman tanrım, Sean! Daniel! Şükürler olsun, burada yalnız değilim."

"Bende buradayım." dedi arkadan yaklaşan bir ses.

"Pars! Blake'in neyden bahsettiğini anlıyorum şimdi."

"Hiçbir çıkış yolu yok. Burada kalmak zorundayız." dedi Sean.

"Ama diğerleri bizi hatırlamıyor. Kimse bizi hatırlamıyor!"

"Kendimizi hatırlatmanın bir yolunu bulmalıyız." diyerek araya girdi Daniel. "Victoria'nın yaptığını yapmalıyız."

"Bunun hiçbir önemi yok, Daniel. Bizi kurtarmaları şu an hiçbir işlerine yaramaz. Sadece zaman kaybederler. Herkesi almadan durmayacaklar. Şimdiyse her zaman olduklarından daha hızlılar."

"Ne yani, bunca zamandır bir çözüm bulamadılar mı?" diye sordu Pars.

"Arıyorlar. Çok anlamsız. Ama bu Arcanelerden ya da Gardiyanlardan çok daha farklı bir şey. Sanki onların bir kapatma düğmesi varmış ama Karanlık Ordunun yokmuş gibi."

"Burada öylece kurtarılmayı beklemeyeceğim."

"Seni kurtaracaklarını mı sanıyorsun?" diye sordu Sean, Pars'a.

"Hiçbir şey bilmiyorsun, küçük ergen. Buradan herkesi tek tek çıkarmaları mümkün değil. Bunun ne kadar uzun süreceğini anlamıyor musunuz? Böyle bir şey yapmaya kalkışırlarsa Karanlık Avı asla durduramazlar."

"Bir fikrin varmış gibi konuşuyorsun."

"Evet, bir fikrim var."

Pars, Karanlık Taraftan kurtulmak uğruna Yetenek-10 sınıfına bile yardım etmeyi kabul etmişti. Ancak zamanları o kadar dardı ki, bir an önce harekete geçmeliydiler.

"Anlat öyleyse, dinliyoruz." dedi Jessie.

"Janett'ı hatırlıyorsunuz, değil mi?"

YETENEK OKULU (1 & 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin