2. KİTAP 44. BÖLÜM
G
özlerini karanlıkta açtı Jason. Yatakhanedeydi ve garip titreşimler, tiz sesler duyuyordu. Derhal yatağından çıktı ve salona indi. Kimseler yoktu. Hala duymaya devam ettiği titreşimlerin nerden geldiğini bulmak istiyordu. Salondan çıkıp, koridora geçti ancak sanki her yerden geliyor gibiydi ses. Tam olarak nereye gideceğini bilemiyordu.
"Bu ses...?"
Sadece bir adım atmasıyla birlikte ayakları onu bir yere doğru götürmeye başladı. Anlamsızca ayaklarının götürdüğü yere gidiyordu. Sonunda büyük bir kapının önünde durdu. Bodrum katının girişiydi burası ve kapı aralıktı. İçerisi sanki sonu olmayan bir boşluk gibi karanlıktı. Bir yandan girmek istiyor, bir yandan ise içine dolan korku uzaklaşmasını söylüyordu. Birden bire inanılmaz bir korku sardı bedenini. Ne yapacağını bilmiyordu. İçerde birinin ya da bir şeyin olduğundan emindi. Titreşimler burdan geliyordu.
"Kim var orda? Göster kendini!"
Ancak geri gelen tek cevap kendi sesinin yankısıydı. Elini kapının koluna koydu Jason. İçeri girecek cesareti toplamıştı ki, kan ter içinde uyandı. Ortak salondaydı tüm sınıf ordaydı. Garip ifadelerle Jason'a bakıyordu herkes.
"İyi misin, dostum?" diye sordu Blake.
"Jason, çok korkuyordun." dedi Mona. "Ne görüyordun?"
"Bodrum katına iniyordum... Sanki içerde biri vardı, bilmiyorum."
"Evet, birinin oraya girdiğini zaten öğrendik." dedi Zach.
"Hayır, çocuklar. Aslında tam olarak biri gibi değildi. Sanki... Orda bir şey varmış gibi hissettim."
"Sadece bir rüya Jason. Şu an önemli olan okulda bir Karadul üyesi olup olmadığını öğrenmek."
"Nasıl yapacağız? Herkesi toplayıp, okulda böyle bir örgüt var mı diyeceğiz?"
"Hayır." dedi Blake. "Bunu kendi yöntemlerimizle yapacağız."
"Bir fikrin var gibi görünüyor."
"Evet, fikrim var."
"Anlat öyleyse."
"Bu okuldaki ikinci yılımız, yani diğerlerinden daha çok şey biliyoruz. Bunun da yanı sıra, olağanüstü şeylerle savaşmakta diğerlerinden daha iyiyiz. Eğitim vererek yapağız araştırmamızı."
"Yani her sınıfın dersine gireceğiz ve bu sırada bir işaret arayacağız, öyle mi?" diye sordu Aiden.
"Aynen öyle. Ve bunu kimseye belli etmeden yapacağız. Hiç kimseyi korkutmayacağız."
"Peki, ya bu örgütün üyesi ne yapmak istediğimizi anlayıp, diğer üyelere haber verirse?" diye sordu Ethan.
"Böyle bir şey olursa, onlarla yüzleşmeye hazır olacağız. Biz doğaüstü şeyler gördük, çocuklar. Bunun bu kadar korkutucu olmaması gerekiyor."
"Hayır, olması gerekiyor." dedi McGregor, Max ve Abel ile salona girerek.
"Neden olması gerekiyor?"
"Bir süredir bu örgüt hakkında bir şeyler öğrenmeye çalışıyoruz ancak anladığımız kadarıyla gizli bir örgüt. Elle tutulur pek bir şey bulamadık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETENEK OKULU (1 & 2)
FantasySıradan bir yetenek okulu gibi görünen McGregor, aslında öğrencilerin hayatta kalma mücadelesi verdiği bir yetenek okuludur. Karanlık güçlerin karşısında Yetenek-10 sınıfı vardır. İlk 60 bölümlük kısım 1. kitap, ikinci 60 bölümlük kısım 2. kitap Do...