48. "Karanlık Yolcunun Dönüşü"

773 80 1
                                    

48. BÖLÜM

Victoria, işe yarar bir şeyler bulabilmek için Pars ile birlikte arazinin dışına çıkmıştı. Karşılarına okuldan birilerinin çıkmasını umuyordu. Ve beklediği oldu. McGregor'da alınan herkes, Karanlık Tarafta yine McGregor'a gönderilmişti. Şimdiye kadar yirmi sekiz kişi alınmıştı.

"Çocuklar! Hepiniz buradasınız! Aman tanrım, Gwen!"

Victoria, gördükleri arasında en çok Gwen'e şaşırmıştı. Kendi sınıfından biri daha alınmıştı ve bir nebze olsun üzülmüştü.

"Onlar nasıllar? Hepsi iyi mi?"

"Victoria, hepsi seni hatırlıyor. Blake seni hatırladı ve hepimizin hatırlamasını sağladı. Seni kurtarmak için uğraşıyorlar."

"Buradan sadece ben gidemem, Gwen. Hepimiz dönmeliyiz. Bir yolunu arıyoruz, çok uzun bir süredir."

"Buradan kurtulmanın tek bir yolu var, Victoria. Bir Karanlık Yolcuyu ancak bir Karanlık Asker gerçek dünyaya geri götürebilir."

Victoria'nın hayalleri yıkılmış gibiydi. Gwen'in söylediklerine göre buradan çıkması imkansız gibi bir şey oluyordu. Gwen, sınıfın yapmak istediği ve yaptığı her şeyi anlatmaya koyuldu Victoria'ya. Bir Karanlık Asker yakalama planı onu endişelendirmişti. Uzun bir konuşmanın ardından Victoria, Pars'ın gözlerini karanlığa doğru dikmiş olduğunu fark etti.

"Neler oluyor, Pars? Neden öyle bakıyorsun?"

"Tanrım, geliyorlar. Geliyorlar, Victoria!"

"Ne? Kimler geliyor?"

Victoria, Pars'ın ne demek istediği sonradan anlamıştı. Karanlık Askerler geliyorlardı. Herkes çığlıklar içinde kaçıyordu ki, askerler gözlerini Victoria ve Gwen'e diktiler.

"Biz neden kaçmıyoruz?" diye sordu Gwen, korkuyla.

"Pekala, hazırsan kaçalım!" dedi Victoria ve kızlar koşmaya başladılar.

Ancak henüz ancak kaçmaya başlamışlardı ki, Karanlık Askerlerden biri belinden silahını çıkardı ve Gwen'e ateş etti. Bir kez daha ortadan kaybolmuştu Gwen. Bunu şokuyla Victoria, hızını artırdı ve gözden kayboldu. Henüz yeni kavuştuğu bir sınıf arkadaşını tekrar kaybetmek onu hem üzmüş hem de öfkelendirmişti.

Yetenek-10 sınıfı, bir Karanlık Asker yakalayarak amaçlarını gerçekleştirmişlerdi. Ama daha fazlasını yapmaları gerekiyordu.

"Konuş onunla, Blake. Victoria'yı ve diğerlerini nasıl geri getirebileceğimizi sor." dedi Jason.

Blake, bir kez daha konsantre oldu ve konuşmaya başladı. Çiseleyen yağmurun altında diğerleri yine ona aynı şaşkın ve anlamsız ifadelerle bakıyorlardı. Karanlık Asker, Blake'e cevap verdi. Ne dediğini sadece o anlıyordu.

"Ne diyor?" diye sordu Max.

"Kimseyi geri getiremeyeceğimizi söylüyor."

Max, buna sinir olmuştu. Blake ise konuşmaya devam etti ancak bu defa arkadaşlarının ona olan bakışlarını fark etti.

YETENEK OKULU (1 & 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin